ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

دل نوشته های جا مانده از روزها و سالهای قبل و حال و هوای این روزها

1398/7/15 13:12
نویسنده : مامان ضحــــا
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان نی نی وبلاگی

یادش بخیر روزهایی که از کلّه ی صبح پا میشدم و شروع میکردم به ثبت خاطرات عزیز دلم ضحای نازنین، اون موقع با رایانه راحت بود و بهتر میتونستم خاطرات رو بنویسم و هر شکلکی که دلم میخواد رو پیدا کنم و بچسبونم بغل نوشته هام  بخصوص شکلک های متحرک که خیلی جذاب بودن خلاصه یادش بخیر اون روزها 

الانم دست مدیریت نی نی وبلاگ درد نکنه که کاری کرد تا ما بتونیم با گوشی هامون از طریق تلگرام یا اپلیکیشن نی نی وبلاگ نوشته هامون رو بنویسیم و ارسال کنیم تشکر از مدیریت نی نی وبلاگ 🙏🙏🌹🌹

 از اینا بگذریم ...ضحای نازم الان سوم رو میخونه خانمی شده واسه خودش دورش بگردم الان تازه بی دندون شده البته حالا حالاها دندانهای شیریش نمی افتادن مجبور شدیم ببریم دندان پزشکی تا دکتر دندون هاش رو بکشه 

اینم از روز اول مدرسه که خیلی خوشحال بودی و از چند هفته قبلش سر منو میبردی که کی مدرسه ها باز میشه🤗

ضحای نازم چند سالی میشد که تو نوشتن خاطراتت کوتاهی کردم ولی از این به بعد سعی می کنم هر چی در این سالها ننوشته بودم رو یادم بیارم و ثبت کنم برات 

راستی الان که دارم این مطالب رو مینویسم  ترم ۸ یو سی مس رو میخونی و میگی تا آخر میخوام ادامه بدم ان شاءالله که موفق میشی

پارسال هم وقتی دوم رو میخوندی توی مسابقات کتابخوانی کلاستون مقام اول رو کسب کردی آفرین دختر گل و باهوشم 

چند تا عکس از اردوی دانش آموزی پارسال 

این عکس هم مربوط میشه به طرح جابربن حیان که پارسال برگزار شد با موضوع زنبور عسل🐝

 

پسندها (3)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 مهر 98 14:48
موفق باشی ضحاجووووون😍😍😍
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم گلم😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 مهر 98 4:52
😍
مامان ضحــــا
پاسخ
🌹😍🥀
عمه فروغعمه فروغ
21 مهر 98 0:39
موفق باشی دختر گل😘
ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم دوست عزیز 
چشم 🙏🌹
معصومه
10 فروردین 99 17:47
سلام، شما با ضحا بن بن بن کار کردین درسته؟ قبل از دبستان کامل سواد رو یاد گرفت؟ تو کلاس اول و دوم چه اتفاقی براش افتاد و الان با همکلاسی هاش چه فرقی داره؟ لطفا جواب میدین؟ 
مامان ضحــــا
پاسخ
با سلام 
بله تقریبا سه چهار سالش بود که کامل خواندن رو یاد گرفته بود وقتی بیرون می رفتیم تمام تابلوها رو میخوند
تو درسهاشم تاثیر خیلی خوبی داشته 
الان که سوم رو می خونه از نظر من فوق العاده ست غلط املایی نداره روان خوانیش عالیه 
به نظر من بن بن بن نتیجه ی خیلی خوبی میده البته اگر خود بچه هم استقبال نشون بده و بخواد که یاد بگیره و گرنه با زور نمیشه
موفق باشین🌹