ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

34 ماهگــــــــــــــــــــي

1392/8/8 17:49
نویسنده : مامان ضحــــا
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ماهگيت مبارك

بهترين بهانه ي زندگيم

 

سلام قندو عسل مامان 

 

عزيز دل مامان با 3 روز تآخير خاطرات ماهگردت رو مينويسم بخاطر اينكه شارژ

اينترنتمون تموم شده بود،شرمنده ببخشيد.

چشم بر هم زدني يك ماه دیگر به سرعت برق و باد گذشت و عزیز دل من هر روز

بزرگتر و خانومتر و عاقلتر میشه.هــــــــــــــورا


خدايـــــــــا سپاس بخاطر عظمت و مهــــــــربانيت

 

 

 اين لباس رو هم مامان جون برات بافتهدست گلش درد نكنه

الـــــــهي من فداي قد و بالات بشم

 

 

 

 

ضحا جــــــــــــــونم انقدر ناز و شيرين زبون هستي كه هر چي بگم كم گفتم.

شيرين زبونيها و پيشرفتهاي ضحا در اين ماه

 

 

** بابايي ازت ميپرسه:ضحا جونم، من تورو بخورمت؟؟؟

ضحــــــــــــا:بابايي من كه پسته نيستم من ضحــــــــــام

** ضحا جونم انقدر ناز و شيرين حرف ميزنه كه آدم دلش ميخواد پر دربياره و پرواز كنه

مياد منو بغل ميكنه و ميگه:باشــــــــــــــــيوا دولانيم (به فارسي:دور سرت بگردم)

خدا نكنه ماماني هميشه زنده باشي عزيز دلم

** عاشق بازي با توپ هستي روزي نيم ساعتي رو بايد با بابايي بازي كني 

چه شوتهايي رو هم ميزني در حد المپيك واقعآ قابل تحسينه


اينجا هم منتظري تا بابايي توپ رو بهت برگردونه.

 

** شمارش اعداد به انگليسي رو تا 8 ياد گرفتي

** كلماتي كه به زبان انگليسيت اضافه شده

پا..................Foot (فووت)

سر...............Head (هد)

دست...........Hand (هند)

بازي............Game (گيم)

سيب زميني..........Potato (پوته ي تو)

گوجه فرنگي...........Tomato (توماتو)

اتوبوس...............Bus (باس)

ماهي........  Fish(فيش)

 ** يه روز به من گفتي كه ماماني گوشيتو بده به من، من هم نميدادم،

برگشتي به من ميگي:خدا ميزندت هاااااااااا گفتم چـــــــــــي؟؟؟دوباره تكرار كردي

گفتم كجا ميزنه چجوري ميزنه؟؟جواب دادي:تو مشهد من هم  اينطوريتعجب شدم

اين اولين جمله اي بود كه بدون اينكه من بگم يا از كسي بشنوي به زبون آوردي و

من هم مات و مبهوت جمله ات شدم

** ايام هفته رو خيلي خوب نام ميبري،اينطوري:شنبه، يك شنبه، دوشنبه، شه شنبه،

چارشنبه، پن شنبه، جمعه تعطيله

** اومدي به من ميگي:مامان ايشالا من ميخوام دكتر بشم شما هم مريض ميگم:

آخه چرا من مريض بشم؟؟جواب ميدي:آخه ميخوام معاينه ت كنم.

 

** اين شعر رو هم از عموهاي فيتيله اي ياد رفتي

اتل متل فيتيله                  جمعه شده تعطيله

اتل متل دوباره                   شادي قطار قطاره

يه روز خوب رسيده           تنهايي پر كشيده

اتل متل فيتيله                 جمعه شده تعطيله

 

 ** اين هم از سرمشق آبان ماه

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
9 آبان 92 3:04
سلام عزیزم مبارک بشه خوشگلم
.ای چقدر ناز شدی چقدر شیرین زبون شدی چقدر پیشرفت کردی چقدر مشقای زیبایی مینویسی ایول خاله جون
میبوسمت
از طرف منم مامانی رو ببوس

سلام مينا جون.ممنونم خاله جون
چشمهاتون زيبا ميبينه

فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد آنی اینترنتی
9 آبان 92 11:43
»»» لذت يک درآمد اينترنتي آسان و واقعي ««« ----------------------------------------------------- * فرصت باورنکردني براي کاربران ايراني براي کسب درآمد اينترنتي * راهي آسان ، سريع و لذت بخش براي کسب درآمد ... * نگران سرمايه اوليه نباشيد ، رايگانه رايگانه... * واقعا ارزش وقت گذاشتن داره! * دوست داريد دوبرابر بازديد وبلاگتان پول دريافت کنيد ... * مثلا : 2000 بازديد کننده در روز»»»» 40000 ريال درآمد... * داراي امکان جذب همکاره که مثل يک گنج طلاست... * ايجاد وبلاگ رايگان روي سايت (کسب در آمد از گوگل براي اولين بار در ايران) * در وبلاگ ايجاد کرده روي سايت مطلب ارسال کنيد و از تک تک ارسالي ها از سايت دريافتي داشته باشيد... * ترکيبي از يک سيستم پاپ اپ پيشرفته ( پيشرفته ترين سايت پاپ آپ ) - همکاري در فروش - وبلاگدهي ( براي اولين بار) و سيستم مسابقه اي * و امکانات بي نظير ديگر ... * فراتر از آنچه تصورش را مي کنيد... * تا لود شدن کامل صفحه صبور باشد تا شما هم عضو يکي از کارآمد ترين سيستم ها شويد... * حتما امتحانش کنید ضرر نخواهید کرد... * بعد از اتمام عضويت حتما آموزش هاي صفحه اول پنل کاربري خود را به دقت بخوانيد... * براي ثبت نام و شروع به کار روي آدرس سايت کليک کن... * خدافظي نميکنم چون منتظرتم!!!! http://kaasbdaramad.mihanblog.com/
الهام(مامان اميرحسين)
9 آبان 92 17:25
سلام فرشته جون
خوبيد؟
34ماهگيت مبارك عزيزم
چه هنرمند فوتباليستي!!
لباستم خيلي قشنگه
خوش به حالت از اين مامان جونا داري!!
عاشق ژستاتم دختر

سلام الهام جون
به لطف شما خوبيم
ممنونم خاله ي مهربونم
چشمهاتون قشنگ ميبينه.
مامان نی نی
13 آبان 92 8:39
سلام ضحای عزیزم
سلام مامانی ضحا خانم
من یه دنیا شرمنده مهربونی شمام
ببخشید که نمی تونم زود به زود بیام نت و از اظهار لطف ومحبتتون تشکر کنم
یه دنیا ممنون مهربونی هاتونم
ماشاالله به این گل دختر باهوش ومامانی پر تلاش که باعث شده ضحا جونم این قدر خوب پیشرفت کنه

سلام مامان فاطمه جون
دشمنتون شرمنده باشه
خواهش ميكنم
بابا خجالتمون نده
ممنون از لطفتون
فلوریا مامان دیانا
13 آبان 92 14:12
قربون قد و قامتت برم من عروسک من
34 ماهگیت مبارک دلبندم
دو ماه دیگه تولد تولده روی ماه گل دختر خودم رو می بوسم


خدا نكنه خاله ي مهربونم
ممنونم
انشاالله به لطف خدا
يه عالمه بوس واسه ديانا جونم
مامان امیرعلی
13 آبان 92 18:28
سلام خاله جونم خوبین؟ ماشالله به این دخمل نازتون چقده خوش عکسه. من آپیدم زودی بیاین

سلام خاله جون
به لطف شما خوبيم
ممنون.اومدم.
منصوره مامان زهره
14 آبان 92 2:34
34 ماهگینت مبارک خاله جون
چه تاب قشنگی داری!
آفرین که این قدر با استعدادی

ممنونم خاله جون
قابل زهره جونمو نداره هااااااااا
لطف كردين.
دائی محمد
14 آبان 92 21:53
سلاااااااااااااااااااااااااااام دائی جون
قربونت برم
دنیا واقعا با وجود تو شیرین و زیباست
دلم برات تنگ شده دائی
مواظب خودت باش دائی
قربونت برم عززززززززززززززیزززززززززززززززززم

سلام دايي محمد عزيزم
فدات بشم من
دل ما هم برات يه ذره شده
چشم