ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

37 ماهگــــــــــــــــــــي

1392/11/5 10:13
نویسنده : مامان ضحــــا
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

                    

 

ماهگيت مبارك

عزيــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم

سلام به روي ماهت خوشگل مامان

37 ماهگيت مبارك باشه ضحاي دوست داشتني ام

ضحا جونم هر روز و هر ماه كه ميگذره عاقلتر و فهميده تر ميشي الهي من فدات بشم

خيلي خوشحالم از اينكه دختر گلي مثل تو دارم.خدايـــــــــــــــــــــــــا شكرت

 

 

 

 پيشرفتهاي ضحـــــــــــــــــــــــا

 

از پيشرفتهات هر چي بگم كم گفتم،ماشاالله همه چيز رو هر جا ميبيني و از هر

كسي ميشنوي فوري ياد ميگيري.

** با هر چي كه دم دستت باشه فورآ آرم شبكه ي پويا رو درست ميكني و ميگي:

شبكه ي پويا شبكه ي بچه هااااااااااااا

 

 

** سوار ماشين شديم ،شما عقب وايستادي(ما بين من و بابايي) و ميگي:

مامان و بابا شما دو نفريد و من يه نفرم، شديم شبكه ي پويا

 

** براي خودمون چاي سبز ريختم ،رفتي يه ليوان ديگه آوردي و ميگي:شبكه ي

پويا درست كردم،اين هم از عكسش

 

 

 

 

** اتاق خودتو بعد از بازي كردن مثل دسته گل ميكني و هر چيزي رو مرتب سر جاش

ميذاري،اين يه نمونه از كشوي كمدته كه مرتب وسايلش رو چيدي

 

 

** يه عمو فردوس داري كه اكثر حروفاتش رو ياد گرفتي،وقتي ازت ميپرسه كجاست

حرف (ميم)؟؟؟ فوري روي حرف ميم رو فشار ميدي و عمو فردوس هم بهت ميگه:

آفرين عزيزم ميدونستم ميتوني

بغير از دو سه مورد از حروف الفباي فارسي بقيه ش رو خيلي خوب ياد گرفتي

آفرين به نابغه ي مامانيتشویقتشویقتشویق

 

 

** برات سي دي آموزشي ميشا و كوشا هم خريدم كه هم آموزنده ست و هم

سرگرمت ميكنه و كلي بازي داره،وقتي جواب درست رو ميدي بهت ميگه:آفرين نابغه

خيلي زود اين سي دي رو هم ياد گرفتي.

 ** به كشيدن نقاشي هم علاقه ي زيادي داري،هر چي كه ميكشي مياري پيشم و

برام توضيح ميدي كه چي كشيدي

 

 

1: اين شكل رو كشيدي و ميگي مامان تو اتوبوس از اين نگه ميدارن

2: اولين خورشيدي كه خودت كشيدي

3: مامان ببين كوه كشيدم

4: مامان ببين دايره كشيدم

5: اولين كلمه اي كه نوشتي......آب

** اكثر آگهي هاي بازرگاني رو از حفظي و مو به مو تكرار ميكني،به مجموعه تلويزيوني

آواي باران هم علاقه داري و برخلاف ميلم كه دوست ندارم ببينيش،قشنگ ميشيني

و تا آخرش خوب گوش ميدي،بعضي موقع ها كه از دست كارات ناراحت ميشم،دعوات

ميكنم و شما ميگي:مامان شما هم شدي مثل خاله زيور؟؟؟تعجب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

امیر مهدی و عمی
5 بهمن 92 11:23
سلام عزیزم خوبی مهربون مادر ؟ ماشاله به این فرشته نازنین خدا حفظش کنه که دیگه روزبروز داره خانم تر میشه اون خاله زیورو خیلی جالب بود امان از دست شما فسقلی ها
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام بر عمي مهربون به لطف شما خوبيم. قربان شما
امیر مهدی و عمی
5 بهمن 92 11:23
عزیزم رمز جدید و براتون خصوصی فرستادم
امیر مهدی و عمی
5 بهمن 92 11:24
لطفا رمزو تایید نکنید فراموش کردم خصوصی رو بزنم
مامان ضحــــا
پاسخ
حواسم بود نگران نباشيد
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
5 بهمن 92 12:53
37 ماهگیت مبارک ضحا خانوم آفرین به شما که اینقدر پشرفتهای قابل ملاحظه ای داشتی
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون خاله جون لطف كردين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 4:02
عزيزم 37 ماهگيت مبــــارك
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون خاله جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 4:04
هزارماشالله روز به روز زيبا تر ميشه ضحا جون....افرين چه دختر خوبي خوشبحالت خواهر خداكنه أواي منم مثل ضحا خراب كاري هاش و خودش جمع كنه
مامان ضحــــا
پاسخ
چشمهاتون زيبا ميبينه لي لي جون ماشاالله آوا جوني هم دختر خوب و حرف گوش كنيه،خدا حفظشون كنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 4:06
افرين ضحا نابغه كه حروف الفبا رو ياد گرفتهافرين كه تو همه چي بهتريني خاله..... الاهي فداي نقاشي كشيدنت بشم من
مامان ضحــــا
پاسخ
خاله شرمنده مون كردي هااااااااااااا شما هم بهتريني.خدا نكنه
دائی محمد
6 بهمن 92 7:45
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم دلم برات تنگ شده دائی 37 ماهگیت مبارک نازنینم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام دايي جووووووووووووووووووووووووووونم من هم دلتنگتم دايي جون ممنون از لطفت
مامان فاطمه
6 بهمن 92 8:51
سلام عزیزم خوبی ؟خوشی؟ تولد 36 و 37 ماهگی ضحا جون مبارک ببخشید دیرسرزدم دوستون دارم بوووووووووووووووووووووس
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خانمي به لطف شما خوبيم. ممنون بابت تبريكتون. خواهش ميكنم. ما هم شما رو دوست داريم
فلوریا مامان دیانا
6 بهمن 92 10:01
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست قربون نازدونه ی خودم برم با این پیشرفتهای در حد المپیکش اون زیور گفتنت هم که محشر بود شیطونک
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله فلورياي عزيز ممنون شما لطف دارين خدا نكنه خاله. از صورت ديانا جون ببوس
زن عمو
6 بهمن 92 18:21
سلام خوشگل خانوم دلم برات تنگ شده ماشاالله به این هوش واستعدادی که داری عزیزم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام زن عموي مهربونم من هم دلتنگتم شما خيلي خيلي لطف داري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 19:47
درسایه درختی که یک نفر جا دارد تو بمان......!من به زیرآفتاب ماندن درکنارت راضیم......
زهرا و زکریا
7 بهمن 92 13:47
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزکم ماشالله واقعا که از وقتی به وبت سر نزدم کلی تغییر کردی و ماشالله بزرگ شدی دلم واست تنگ شده بود نازبانو خانوم و همین طور برای مامان خوش ذوق و با حوصله ات
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله زهرا شما لطف دارين ما هم دلتنگتون بوديم ممنون از اينكه سر زديد
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:24
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 بهمن 92 2:45
سلام عزیزم خوبی نازنینم قربون دختر باهوشو نابغه بشم من خدایا نگاش کن چقدر ملوس شده عزیزم چقدر دختر مرتبی هستی خوشگلم معلومه که مامانی خیلی خیلی حواسش به همه جنبه های تربیتی هست ماشاله
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله جون خدا نكنه خاله شما لطف دارين براي ثمين جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:47
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

منصوره
12 بهمن 92 9:13
آفرین دختر باهوش
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم
منصوره
12 بهمن 92 9:28
ارومیه عزیزم شما ماله کجا هستین؟؟
مامان ضحــــا
پاسخ
ما تبريزي هستيم
منصوره
12 بهمن 92 9:38
نزدیکیم
مامان سها
12 بهمن 92 17:28
سلام مامان مهربون ضحا جان ماشالا ضحا همه چی تمومه از نقاشی و حرف زدن و بازی و یادگیری و ... لباسای قشنگش هم که خیلی نازن یه مامان مهربون هم داره که این همه براش وقت میذاره خدا رو شکر ایشالا همیشه شاد و خوشبخت باشه ضحای گلم و هیچی کم نداشته باشه
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام دوست جونم شما خيلي خيلي لطف دارين. قابل سها جونمو نداره هااااا مهربوني از خودتونه خانمي. انشاالله شما هم هميشه سالم و شاد باشين.
زهرا و زکریا
12 بهمن 92 19:35
سلام میدونی من عاشق موسیقی متن وبلاگت هستم عزیز دل خاله یه آرامش عجیبی به آدم میده یه امیدی به آینده یه سونوری در تاریکی یه قوت قلب به ظهور نزدیک
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام عليكم خوشحالم از اينكه خوشتون اومده.واقعآ به آدم آرامش ميده.
زهرا و زکریا
14 بهمن 92 11:36
پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پراز یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خـــدا هست ، دگر غصه چـــــرا؟ آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
مامان ضحــــا
پاسخ
بينهايت ممنون بابت دعاي خيلي خيلي قشنگت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 21:24
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان ضحــــا
پاسخ
خيلي لطف داري لي لي جون براي آواي عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 15:54
-گفتم خدایا سوالی دارم.. . گفت بـپرس...پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟... جواب داد:شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست...دوستت دارم همیشه
مامان ضحــــا
پاسخ
نظر لطفته لي لي جون براي آوا جونم
الهام(مامان اميرحسين)
17 بهمن 92 17:12
37 ماهگيت مبارك دختر خوشگل معلومه خيلي دختر خوبي هستي كه مامانت بهخاطر داشتنت خدا رو شكر ميكنه! فرشته جون خودتم خيلي پشتكار داريا!!خيلي باهاش كار ميكني كه باهوش شده! آفرين خاله نقاشيتم خيلي قشنگه!
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام،رسيدن بخير،خوش گذشت؟؟؟؟؟؟ ممنونم خاله بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــله لطف داري الهام جون چشمهاتون قشنگ ميبينه.
مامان گلی
17 بهمن 92 21:31
سلام مامانی مهربون. وای وقتی از کارهای ضحا جون مینویسی ذوق زده میشم.ماشالاه خانومیه واسه خودش.عکساشو ببین.نازنازی شده...شبکه پویا؟عالی بود دخملی...چقدر خوبه که همه چیز رو مرتب سر جاش میزاره.خدا حفظش کنه
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام مامان گلي جون خوشحالم از اينكه ذوق زده ميشيد. خيلي لطف كردين
مامان معصومه
19 بهمن 92 6:21
سلام گلکم ماشالا به این پیشرفتت.. ضحای عزیزم خیلی قشنگ نقاشی کردی
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله چشمهاتون قشنگ ميبينه. ممنون.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 بهمن 92 15:31
اولین سرمشق زندگیم ، فراموش نکردن آنهایست، که همیشه برایم عزیزند...
الهام(مامان امیر حسین)
20 بهمن 92 19:05
خدایا ممنون که یه دوست خوب مثل فرشته جون بهم دادی!! __ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ ممنون به خاطر همه ی خوبی هات عزیزم! نمیدونم ولی انگار تو این مدت خیلی دلتنگتون شده بودم
مامان ضحــــا
پاسخ
الهام جون شما لطف داري،قربان محبتت خوبي از خودتونه،من هم خيلي دلتنگت بودم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 3:14
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان ضحــــا
پاسخ
خيلي خيلي ممنونم بابت دعاي زيباتون لي لي جون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
21 بهمن 92 12:38
عزیزم خصوصی
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم خانومي
مامان آوينا
23 بهمن 92 7:59
37 ماهگيت مبارك عزيزم ماشالا به تو كه اينقدر باهوش و خانومي
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم خاله شما لطف دارين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 13:25
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان ضحــــا
پاسخ
لي لي جون شما بينهايت لطف داري،خوبي و مهربوني از خودتونه
منا(مامان کورش)
27 بهمن 92 19:01
سلام عزیزم 37 ماهگیت مبارک ضحا جونم خیلی خانوم شدی همه چیزی بلد شدی افرین نابغه دیگه خانومی به ما سر نمیزنی
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله .ممنونم. شما لطف دارين. اختيار دارين.همين الان اومدم.
الهام(مامان اميرحسين)
27 بهمن 92 21:44
اين چه حرفيه خواهر؟ شما جزو دوستان گل گلدارموني!! خصوصيتو چك كن
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون از لطفت الهام جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 23:36
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم
مامان ملینا
1 اسفند 92 10:02
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان ضحــــا
پاسخ
اومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 2:00
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون از مهر و محبتت لي لي جون