ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

40 ماه تمـــــــــــــــــــام

1393/2/6 11:15
نویسنده : مامان ضحــــا
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 

سلام ضحاي عزيزم

40 ماه از زندگيمون با وجود نازنيني چون تو به خوشي و شادي گذشت،وجود تو در

زندگيمون پر از خير و بركته.

ضحاي عزيزم خيلي مهربوني ،هر چي از مهربونيات بگم كم گفتم.

خدا را شاكرم بخاطر داشتن چنين دختر مودب و متينم

40 ماهگيت مبارك باشه عزيز دل مامان و بابا

 

 

اين عكس مربوط ميشه به تقريبآ سه هفته پيش كه هوا واقعآ سرد بود و سوز داشت

حياط پدر جون اينا و شكوفه هاي درختانشون

 

پيشرفتهاو شيرين زبونيهاي ضحــــــــــــــــا

 

** ايام هفته رو كامل ياد گرفتي

 

 ** شمارش اعداد فارسي تا سي و انگليسي تا ده


 

 

 

** ميگم ضحا الان چه فصليه؟ فصل بهار و ماههاي آن؟؟اولا ميگفتي:

(پربردين،ارديبهشت و اورداد) كه الان درستشو ميگي.

** تقريبآ همه ي رنگها رو ياد گرفتي

** اتاقتو خودت مرتب ميكني و هر چيزي رو كه بر ميداري سر جاش ميذاري

** الان ياد گرفتي كه هر برنامه متعلق به كدوم شبكه ست.مثلآ ميگم ضحا الان

گل آموز شروع ميشه،فوري كنترل رو برميداري و ميزني شبكه آموزش يا موقع

شروع شدن برنامه ي به خانه برميگرديم ميزني شبكه ي 5 تهران

** در كار با رايانه هم كه استاد شدي،ميدوني كه بازيها تو كدوم فايله و بازشون ميكني.

** عاشق خمير بازي هستي و وقتي ميريم خونه ي مامان جون بهش ميگي كه برات

خمير درست كنه تا بازي كني

 

من هم تو خونه مون برات خمير رنگي درست كردمو با هم خونه درست كرديم

لاك پشت و خورشيد رو هم به كمك دايي محمد درست كردي

ساعت مچي رو هم دايي محمد برات درست كرده بود و شما كلي ذوق ميكردي

 

** ياد گرفتي عدد يك رو بنويسي و همچنين يك شاهكار هنري ديگه در عرصه ي

نقاشي كشيدن نهنگه

كشيدي و آوردي پيشم كه مامان ببين چه نهنگي كشيدم.آفرين به تو نابغه ي من

** كمك به مامان در كار خانه.الهي من فدات شم مادر

دوست داري صبحانه رو جلوي تلويزيون باشيم تا بتوني حين خوردن كارتون تماشا كني.

وسايل صبحانه رو كه برده بودم آشپزخونه موقع برگشتن با اين صحنه مواجه شدم.

الهـــــــــــــــــــــــــي من قربونت برم

 


 

** و يكي ديگه از سرگرميهات بازي با لوگوهاست كه باز ابتكار به خرج دادي

** بعضي وقتها ضحا يه چيزي رو از من ميخواد و عجله داره كه بهش بدم،من هم

بهش ميگم: ضحا جون يه خورده دندون رو جيگر بذار بهت ميدم كه ضحا اين شكلي

ميشه،مثلآ دندون رو جيگر گذاشته

اين هم جايزه اي از طرف بابايي

در حين تماشاي تلويزيون عروسكهات رو هم كنارت ميچيني

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

منصوره
6 اردیبهشت 93 15:09
40 ماهگیت مبارک ضحا جان ما هم آپیم
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم اومدم
فلوریا مامان دیانا
8 اردیبهشت 93 20:47
سلام عزیزان دل بعد از مدتها وقت کردم به وبلاگ دوستان سر بزنم اول از همه از وبلاگ ضحا جونم شروع کردم هزار ماشاله به این همه پیشرفت انشتین کوچولو که میگن شمایی خانم کوچولو فرشته جون از ایده ی خمیر بازی خونگی خیلی خوشم اومد فقط منم یه ایده دارم. به نظرم اگه خمیر نمکی براش درست کنی بعد از درست کردن کاردستی هاش میتونی توی فر بپذی و برای همیشه یادگاری نگه داری من قبلا ها درست کردم . خیلی عالی میشه. امتحان کن توی خمیر یک قاشق سر پر نمک بریز . از توی اینترنت هم میتونی دستور دقیقشو پیدا کنی. روی ماه قرص ماه منو ببوس دوستون دارم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام به روي ماهت ممنونم از لطفتون خاله جون ضحـــــــا عاشق خمير بازيه،هر وقت ميريم خونه ي مامانم اينا بهش ميگه كه خمير درست كنه ممنون از راهنماييت ولي فلوريا جون بعد از اينكه تو فر پختم بلاخره بعد از يه مدت خراب ميشه ديگه نميشه؟؟؟ شما هم روي ماه حاج خانوم ما رو ببوس
منا(مامان کورش)
9 اردیبهشت 93 17:00
سلام عزیزم ضحا جونم 40 ماهگیت مبارک ایشالله تولد 40 سالگیت
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون خاله
الهام(مامان امیـــرحسیــــن)
9 اردیبهشت 93 17:00
آفرين به ضحاي باهوش و خوشگل خاله عكست با عينك خيلي قشنگ شده!! اينم از مزاياي داشتن دختره ديگه!! شما كه دختر دارين خونتون جمع و جوره ما به هم ريخته! هميشه يكي هست به شما تو كم كردن كارا كمك كنه و البته ماهم داريم كسي رو كه با خرابكارياش كارامونو زياد ميكنه!! خدا هر دو دسته رو حفظ كنه!
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم خاله جون چشمهاتون قشنگ ميبينه بله ديگه انشاالله خدا يه دختر ناز و مهربون هم به شما بده بله هر دو نعمت خدا هستن،خدا حفظشون كنه.
مامان
10 اردیبهشت 93 8:49
سلام عزیزم 40 ماهگیت مبارک باشه .احسنت به این دختر خوب و مودب.اینم بر می گرده به تربیت صحیح توسط مامان ضحای مهربون. مامان ضحا بابت عکس دستت درد نکنه .خیلی خوشحالم کردی.ممنون
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون شما لطف دارين.خجالتمون دادين. خواهش ميكنم.قابل مليناي عزيزم رو نداره .
عمه جون و امیر مهدی
10 اردیبهشت 93 14:56
سلام عزیزم ماشاله خداحفظش کنه
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام بر عمه مهربون ممنون از حضورتون
زن عمو
10 اردیبهشت 93 18:04
ضحاجونم 40ماهگیت مبارک منم مثل توخمیربازی خیلی دوست دارم خوش شانسی که فرشته جون مامانته
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونــــــــــــــم زن عموي مهربونم شما لطف دارين
مامان گلها
11 اردیبهشت 93 8:09
40 ماهگیت مبارک باشه دختر نااااز چه خانمی شدی ماشالا هزار ماشالا
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم خاله خيلي ممنون از حضورتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:23
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم مينا جون از دعاي خيلي خيلي قشنگت همچنين براي شما محتاجيم به دعا
زهرا و زکریا
16 اردیبهشت 93 9:11
پس بگو 40 ماهه ساکن بهشت شدید با این فرشته آسمانی همه ی کارهاش فوق العاده ست هزار ماشالله
مامان ضحــــا
پاسخ
صد البته ممنونم خانمي
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 21:16
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 21:17
40ماهگي گل دختر مبارك
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنونم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 21:19
اي جونم عروسك خوشگل و باهوش .....