ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

يا ضامن آهو

1393/6/25 8:43
نویسنده : مامان ضحــــا
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دوستان

خدا رو شكر به سلامتي رفتيم و برگشتيم.ممنون از دوستاني كه در مدت نبودنمون

بيادمون بودن.از طرف همه تون نائب الزياره بودم.انشاالله كه همگي حاجت روا شويد.

سفر خيلي خيلي عالي بود بخصوص كه تولد آقا امام رضا بود و ما رو قابل دونست و

به تولدش دعوتمون كرد.خدا رو هزاران مرتبه شكر

ما پنجشنبه 13 شهريور راهي شديم و جمعه ساعت 2 بعد از ظهر رسيديم به قدمگاه

خستگي از چشمان عزيزم ميباره

و ساعت 6،7 عصر بعلت ترافيك سنگين به مشهد الرضا رسيديم

شب و روز ميلاد آقامون امام رضا به قدري شلوغ بود كه تمام صحن ها از جمعيت پر شده

بود،صحن ها رو به قدري چراغاني كرده بودن كه در آنجا شب معني نداشت.

شب خيلي به يادموندني بود

السلام عليك يا غريب الغربا، السلام عليك يا معين الضعفا

السلام عليك يا اباالحسن يا علي ابن موسي الرضا و رحمة الله و بركاته

قربون امام رضا برم كه روز دوشنبه،فرداي تولدش ما رو ناهار مهمون خودش كرد

و به آشپز خانه حرم دعوت شديم،جاي همگي دوستان خالي

اينها كاركنان آشپزخانه ي امام رضا هستنددست همگيشون درد نكنه

اين عكس هم مربوط ميشه به يكي از امامزاده هايي كه در مسيرمون به طرف مشهد بوديم

پارك جنگلي شاهرود

عكسهاي مربوط به باغ وكيل آباد

18 شهريور از راه شمال به سمت تبريز حركت كرديم

ساعت 7:30 صبح كنار دريا در نوشهر كه خيلي خلوت بود

ضحا جونم تو گردنه ي حيران ابرها رو هم از نزديك ديد

خدا رو شكر خيلي خوش گذشت

پسندها (7)

نظرات (16)

مامانی
12 شهریور 93 14:45
ان شا ا... که سفر خوبی داشته باشید بهتون خوش بگذره ما رو هم دعا کنین
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون اگر لايق باشم به ياد همه ي ني ني وبلاگيها بودم
مامان معصومه و فاطمه
13 شهریور 93 17:46
سلام خیلی خیلی خیلی التماس دعا
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام محتاجيم به دعا به ياد بوديد.
مامان سها و نی نی کوچولو
15 شهریور 93 21:04
ضحای خاله برامون دعا کنی ها خدا دعای کوچولوها رو زودتر برآورده می کنه مامانی حیف نشد که زودتر بیام و بگم التماس دعا اما می دونم به یادمون هستی بازم التماس دعا سلام به امام رضا برسونید سها هر موقع از تی وی حرم امام رضا رو می بینه می گه ماکان پس ما کجاییم یعنی فک می کنه همون موقع که ما اونجا بودیم فیلم گرفتن
مامان ضحــــا
پاسخ
اگر لايق باشم به ياد همه ي ني ني وبلاگيها بودم محتاجيم به دعا خانمي الهي از طرف من ببوسش.انشاالله قسمتتون بشه.
مامان زکریا
22 شهریور 93 16:31
از شفیع دل خوشا به حالتون التماااااااااااااااااس دعای فراوان خواهرجان سلام ناقابل ما را به امام مهربانی ها برسانید
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون انشاالله قسمتتون بشه اگر لايق باشم به ياد همه ي ني ني وبلاگيها بودم
مامان گلشن
23 شهریور 93 11:02
نایب الزیره ما باشید.سفر خوش بگذره
مامان ضحــــا
پاسخ
اگر لايق باشم به ياد همه ي ني ني وبلاگيها بودم
زن عمو
24 شهریور 93 14:42
انشاالله که بهتون خوش گذشته باشد خوش به حالتون که روزتولد اقادرکنارش بودید منتظر عکسهای مشهدت هستم
مامان ضحــــا
پاسخ
جاي شما خيلي خيلي خالي زن عموي مهربون انشاالله قسمت شما هم بشه
زهرا و زکریا
26 شهریور 93 10:04
سلام عزیزم زیارتتون قبول چه عکس های فوق العاده ای از چراغانی حرم گرفتید من تا به حال سعادت نداشتم میلاد آقا مشهد باشم فوق العاده زیبا بود بقیه ی عکس ها هم نااااااااااااااااااااااااااااااااااب بود مخصوصا اون عکس ضحاجون که روی شن ها اسمشو نوشتی و خودش کنارش ایستاده عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خانمی ممنونم.انشاالله قسمت شما هم بشه لطف دارین.با چشمهای قشنگتون نگاه کردین
مامان امیـــرحسیــــن
26 شهریور 93 18:39
سلام عزيزم هميشه به سفر و شادي زيارتتون قبول من هميشه دوست داشتم يه بارمهمون امام رضا باشم ولي قسمت نشده خوش به سعادتتون زيارت... غيبت طولاني ما رو ببخشيد
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام خانمي به به چه عجب يادي از ما كردين ممنون.انشاالله كه قسمت شما هم بشه ممنونم.خواهش ميكنم.
مامان زکریا
26 شهریور 93 20:06
سلام بر آنان که لایق سلامند یک رنگ و یکدل و یک مرامند هم گلند هم گنجینه هم دوست هرچه از وی تعریف کنی نیکوست
مامان ضحــــا
پاسخ
عليك سلام خانمي ممنونم از لطفت خوبي از خودتونه
عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
28 شهریور 93 2:43
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم زیارتتون قبول چه عکس های زیبایی خوش بسعادتتون خدا نصیب همه بکنه دلم هوای مشهد کرد انشاله همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام بر عمه هاي مهربون خواهش ميكنم چشمهاتون زيبا ميبينه انشاالله قسمت شما هم بشه
مامانی
28 شهریور 93 13:42
چه روزهای خوبی رو انتخاب کردین واسه مشهد رفتن ولی فک کنم خیلی شلوغ بوده نه؟؟؟ به به ضحای خاله خیلی بهت خوش گذشته... عکسات که اینجوری میگه خاله سوغاتی ما پس کو..؟؟؟؟
مامان ضحــــا
پاسخ
قسمت بود،رفتنمون يهويي شد خيلي شلوغ بود بله خاله خيلي تشريف بيارين خونمون در خدمت باشيم
مامان گلشن
1 مهر 93 9:44
سفر به مشهد یعنی شعف وشادی روح .حرم اقای مهربونم خیلی زیباست .خوشا به سعادت شما
مامان ضحــــا
پاسخ
قطعآ همینطوره انشاالله هر چه زودتر قسمت شما هم بشه
مامان زکریا
1 مهر 93 21:54
سلام عزیزم ------------------------- دلم یه لحظه برای حرم آقا تنگ شد سریع اومدم و وبلاگتون رو باز کردم تا عکس های چراغانی حرم رو دوباره نگاه کنم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنونم از حضورتون انشاالله هر چه زودتر قسمتتون بشه
مامان طاها
2 مهر 93 9:26
سلام زیارت قبول ضحا خانم
مامان ضحــــا
پاسخ
ممنون لطف کردین تشریف آوردین
مامان گلشن
5 مهر 93 14:40
سلام زیارت قبول. . . . من شمارو لینک کردم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام ممنون.انشاالله قسمت شما هم بشه با کمال افتخار من هم شما رو لینک کردم
مامان سها و نی نی کوچولو
16 مهر 93 11:22
سلام مجدد دیروز عکسا رو نتونستم ببینم و امروز دیدم خیلی ناز بودن ایشالا همیشه به سفرهای زیارتی زیارت قبول و التماس دعا دوست عزیزم
مامان ضحــــا
پاسخ
سلام عزیزم محتاجیم به دعا انشاالله قسمت شما هم بشه