ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

سفر به مشهد

1391/7/11 10:49
نویسنده : مامان ضحــــا
1,524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ضحا جونم ميخوام برات از سفر به مشهد مقدس بنويسم.

ما (يعني من و بابايي به همراه آقا جون و عزيز) صبح روز جمعه 10 شهريور از تبريز حركت كرديم. و شنبه ساعت 5 عصر به مشهد رسيديم .

تو راه دختر خوبي بودي و مامانيو اذيت نمي كردييا همش خواب بودي يا وقتي هم بيدار

ميشدي بازي مي كرديتا اينكه رسيديم به مشهد و رفتيم هتل تا آماده بشيم براي رفتن به حرم.

 

وقتي وارد حرم شديم تا چشمت به گنبد طلايي امام رضا افتاد گفتي:امام رضا ننام (سلام)

عاشق دويدن در صحن حرم بوديخلاصه خيلي خوش گذشت.

 

بعد از 5 روز  راهي شديم و از راه شمال برگشتيم.وقتي جايي براي استراحت نگه ميداشتيم دلت ميخواست همش تو پارك بازي كني و سوار تاب بشي

ولي خدا اون روزيو نياره كه تو مريض بشي .هواي شمال خوب نبود بخاطر همين سرما خوردي

و تب كرديتا اينكه برديمت دكتر تا دارو بده تا خوب بشي. الهي ماماني دورت

بگرده حالت اصلا خوب نبود و همش گريه ميكردياين سرما خوردگي ادامه داشت تا

اينكه رسيديم به شهر خودمون.

 

        

 

                  

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فلوریا مامان دیانا
8 مهر 91 11:53
زیارت قبول عزیز دله خاله


فلوریا مامان دیانا
11 مهر 91 13:07
سلام فرشته جون، خوبی گلم؟ حال ضحا جون چطوره؟ خانومی مگه میشه شمارو نشناسم!! دل به دل راه داره یار دبستانی من.: X وقتی اولین بار اسم وبلاگ ضحا جون رو دیدم یهو حدس زدم که شما باشی. وارد وبلاگ که شدم وقتی اسم تو و بابا علی و بیمارستان شمس تبریز رو دیدم مطمئن شدم که تو فرشته ی خودمی با اجازت لینکت کردم. زود بهمون سر بزن. از روی گلم من هم ببوس بوسسسسسسسسسسسس


سلام عزيزم.ممنون از محبتت.دختر خيلي ماهي داري.براش اسپند دود كن.از صورت ماهشم ببوس
دائی محمد
11 مهر 91 13:14
قربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررررم من


من هم قربونت برم دايي جون


مامان آوينا
12 مهر 91 9:25
زيارت قبول. خيلي ناز شدي با چادر. به آوينا سر بزن خوشحال مي شيم


ممنون مامان آوينا.لطف دارين.حتمادر اولين فرصت سر ميزنم