ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

عكسهاي آتليه

1391/10/3 15:16
نویسنده : مامان ضحــــا
961 بازدید
اشتراک گذاری

 يكماه پيش با بابا علي تصميم گرفته بوديم كه نزديكيهاي تولدت بريم آتليه و عكس بندازيم.

ضحا جونم بلاخره عكسهاي آتليه بعد از 10 روز آماده شد

 

سلام بر همگي دوستان

 

 

   

 عاشق اين عكستم ضحا جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

             

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مشکات و حسین مهدی
4 دی 91 0:48
وای چه زیباست این ضحا خانم ما خیلی عکساش قشنگه!!


چشمهاتون قشنگ ميبينه.ممنون از اينكه سر زديد.
مامان گلی
4 دی 91 10:23
الهی چقدر عکساش ناز شده.البته خودش ماه هست
من عاشق عکسای نی نی تو آتلیه هستم.بسلامتی.مبارک باشه

خيلي خيلي ممنونم.شما لطف دارين.براي دو قلوهاي ناز نازي
دائی محمد
4 دی 91 11:01
الهی دائیت فدات بشه که انقدر نازی تو

قربونت برم من عزیزم


خدا نكنه دايي جون.دلمون برات تنگ شده.دوست داريم
سارا
4 دی 91 14:35
به به چه عکسهای قشنگی

افرین به این دختر خوشکل


ممنون.چشمهاتون قشنگ ميبينه.
مامان دیانا
5 دی 91 7:35
سلام عزیز دل خاله، واااااااااااااااای چقدر قشنگه عکسات ایشاله همیشه لبخند بر روی اون لبهای کوچولوت حک باشه ضحا جووووووووون خیلی خیلی دوست دارم خاله دست مامان فرشته و بابا علی هم درد نکنه

سلام خاله جون.چشمهاتون قشنگ ميبينه ممنون.ما هم شما رو خيليييييييييييييييييي دوست داريم
دائی محمد
6 دی 91 11:17
تولدت مبارک عزیز دائی
انشاالله در طول زندگی همیشه سلامت و تندرست و موفق باشی نازنازی دائی


ممنونم دايي جوووووووووووووووووووووووووووون.لطف كردي.
مامان سها
6 دی 91 18:24
سلام خوبین
وای ماشالا چه عکسای قشنگی
چه کفشای قشنگی
حسابی تیپ زدی دخملی
بوس

سلام چشمهاتون قشنگ ميبينه.ممنون.
نازنین (مامان ثنا)
8 دی 91 1:40
وواااای چه عکسای قنگی خاله جون هزار ماشالله مامانی براش اسفند دود کن اون عکس آخریش معرکست مامانی از طرف من حسابی این جیگرطلا رو ببوووووس

ممنون خاله جون.چشمهاتون قشنگ ميبينه.من هم عاشق عكس آخريم. چشم حتمآ.
مامان آیناز
13 دی 91 11:01
چه خشکل چه خشکل شدی گله من
میبوسمت عزیزه دلم

ممنون.چشمهاتون خوشگل ميبينه.براي آيناز