ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

از شير گرفتن ضحا

1391/10/19 16:17
نویسنده : مامان ضحــــا
526 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان

بعد از تولدت تصميم گرفتم كه از شير بگيرمت.ولي نميدونستم چه جوري.

چون انقدر به شير خوردن وابسته بودي كه خدا داند.شبها قبل از خواب تا شير نميخوردي

خوابت نميبرد.ولي چون بابا علي دو روز بعد

از تولدت رفت مآموريت صبر كردم تا برگردهچون نميخواستم عزيز دلم اذيت بشه

هم دوري بابايي و هم از شير گرفتن،براش خيلي سخت ميشدبابايي  روز جمعه رفت

و دوشنبه برگشت ومن هم از روز سه شنبه ي هفته ي قبل تصميم گرفتم كه ديگه به ضحا جونم

شير ندم.درسته كه دلم نميومد و خيلي ناراحت بودم،از طرفي بد جوري هم سرما خورده

بودم و اين سرما خوردگي هنوز هم بعد 10 روز ادامه داره ولي شنيده بودم كه اگه بچه رو

  از شير بگيري،بيشتر غذا ميخوره و چاقتر ميشه و من هم اين كارو كردم.

علي رغم اينكه ميگفتم خيلي برام سخته كه ضحا جونمو از شير بگيرم ولي لطف خدا

شامل حالم شد و ضحا جونم بعد از 2 سال و5 روز ديگه شير نخورد.

يعني الان 8 روزه كه شير نميخوره .

درسته كه چند شب اول بي تابي ميكرد و تا ساعت 1:30 شب بيدار بود.

ولي من و بابايي باهاش مدارا كرديم تا به اين شرايط عادت كنه.

شبها موقع خواب بايد عروسكهاشو هم بغل كنه و اونهارو هم بخوابونه.

براشون لالايي ميخونه انقدر باهاشون بازي ميكنه 

تا خودش خوابش ميبره .

ديشب هم براش شير پاكتي دادم،خورد و ساعت 12 خوابش برد. من خيلي خوشحالم

كه كم كم داره به اين شرايط عادت ميكنه.خدايا ازت ممنونم. هزار مرتبه شكر

 

 عزيزم در خواب ناز
 
 
 
                                                   

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

                    دوستت دارم
      
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فلوریا مامان دیانا
19 دی 91 12:53
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__


ممنونم فلوريا جون.براي ديانا
مامان گلی
19 دی 91 22:07
سلام مامانی.چه کار خوبی کردی.خداروشکر عین 2 سال شیرشو دادی.خدای بزرگ هوای مامانو رو حسابی داره.خوبه که ضحاجونم زیاد اذیتت نکرده.الهی چه معصوم تو خواب نازه.

سلام مامان گلي مهربون.آره واقعآخدا كمكم كرد.انصافآضحا هم زياد اذيتم نكرد،همين كه ميگفتم اوف شده بوس ميكرد و مي رفت.خدا رو شكر.ممنون از لطفت.براي دو قلوهاي نازمون
مامان آوينا
20 دی 91 9:47
خدارو شكر دخملمون ديگه خانوم شده


ممنون از لطفتون.براي آوينا جون
خواهر فرناز
20 دی 91 10:00
دوستای گلم سلام

من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم

اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم

ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم

شماره عکس

من 0012

منتظر دستان پر مهر شماست

راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم

یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم

زمان رای گیری هم

فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست

اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.php


شرمنده من راي دادم.موفق باشي
مامان سها
26 دی 91 14:37
عزیزم مبارکه از شیر گرفتیش ضحا جونو
ایشالا همیم طور مرحله به مرحله شاهد موفقیتهاش باشیم
بوس

ممنونم.لطف كردين.براي سها جون