ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

شروع به كار با بن بن بن 2

1391/11/9 9:19
نویسنده : مامان ضحــــا
3,244 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به روي ماهت عزيز دل مامان

از وقتي كه بن بن بن 1 رو تموم كردي،دست بردار نبودي و هي ميگفتي دارت جديد.

انقدر علاقه داشتي كه در مورد بن بن بن1 وقتي ميگفتي دارت جديد بهت ميگفتم:

بايد كارتهاي امروزتو ياد بگيري تا كارت جديد برات بيارم.شما هم ميرفتي و كارتهارو ميذاشتي

جلوت و ميگفتي اين چيييه؟بعد به خودت جواب ميدادي:ديبان(ليوان) بعد ميگفتي

چه دوري نبه ده ميده؟(چه طوري نوشته ميشه؟)دستتو ميذاشتي رو عكسشو

با دستت نشون ميدادي كه اين دوري نبه ده ميده،ديبان.بعد از اينكه 3 كارتو به همين

روش ميخوندي،ميومدي پيشمو ميگفتي:ماماني ياد دربدم (ياد گرفتم)دارت جديد بده.

تا اينكه بن بن بن 1 رو تموم كردي و به بابايي گفتي:

برام بن بن بن 2 بدر(بخر) تا اينكه ديروز برات خريديم.دست بابايي درد نكنه.

علاقه خاصي بهشون داري آفرين به نابغه مامان

بن بن بن 2 شامل 6 صفحه به صورت تصاوير زير و 49 كارت ميباشد.

كه ضحا جونم تونست ديروز دو صفحه شو ياد بگيره.آفرين عزيز دل مامان و بابا

چند تا عكس در حين آموزش

حالا ساعت 11 شب بعد از اينكه لالايي هارو از تلويزيون نگاه كردي و تموم شد

اومدي ميگي:ماماني دارت جديد من من من (بن بن بن )گفتم حالا وقتش نيست

الان بريم بخوابيم انشاالله فردا صبح. الانم كه دارم مينويسم عزيزم تو خواب نازه

الهي من فداش بشم.

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نی نی
9 بهمن 91 11:12
سلام مامان ضحی یه سوال داشتم این که بن بن بن رو چطور باید کار کرد؟مثلا الان فاطمه خانم حدودا تو یک سال ودو ماهگی مقدماتی رو یاد گرفت و حالا هم چنان باهمون باهاش کار میکنم رده های بعدیش محدوده سنی نداره مشکلی نیست که من بقیه رو برای فاطمه گلی بخرم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

خواهش ميكنم.محدوده سني كه داره از 3 تا 6 سالگيه.ولي چون ضحا جون علاقه داشت من ادامه دادم.اگه فاطمه جون هم علاقه داره و مقدماتي رو خوب ياد گرفته ادامه بديد.انشاالله كه موفق باشه.
مامان فاطمه
9 بهمن 91 14:27
سلام عزیزم چه بامزه میگه دارت میتونم تصورش کنم
وایییییییییییییییی


سلام.ممنون.لطف دارين.
مامان کورش
9 بهمن 91 17:13
افرین ضحا جونم معلوم شما خیلی باهوش هستی

ممنونم خاله.شما لطف دارين.
مامان آوينا
10 بهمن 91 15:55
آفرين به دخمل باهوشمون

لطف كردين.براي آوينا جون
مامان گلی
10 بهمن 91 23:59
صدآفرین به ضحا جون.
که ماشالاه اینقدر باهوشه و علاقمند به یادگیری.
مامانی واقعا مشخصه که عاشقانه دخملیتو دوست داری و با حوصله پا به پاش پیش میری و براش وقت میزاریضحاجون قدر مامانیو بدون

ممنونم مامان گلي جون.لطف داري.راست ميگي.حالا بذار ني ني كوچولوهات به دنيا بياد.بعدش ببين كه مامان چقدر عاشق بچه هاش ميشهولي انصافآ ضحا جونم با اين سن كمش احساس ميكنم كه واقعآقدرمو ميدونه.تعريف نباشه خيلي دختر با محبتيه.خدا همه ي بچه ها رو نگه داره.
فلوریا مامان دیانا
11 بهمن 91 23:44
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____

قربون دختر زرنگ برم من خیلی خیلی دوست دارم عزیز دل خاله

خدا نكنه خاله جون.ما هم شما رو دوست داريم
مامان فاطمه
13 بهمن 91 16:10
سلام گلم آفرین به مامان و دختر زرنگ
بببخشید شما آموزش انگلیسی واسه ضحا جون شروع نکردین؟
راجع به نقاشی کشیدن چی؟با چی نقاشی کشیدن براشون شروع بشه بهتره؟
شما نقاشی هم باهاش کار میکنید گلم؟
ببخشید مزاحمتون شدم عزیزم

سلام.ممنون.راستش نه زبان انگليسي و نه نقاشي ،به نظر من هنوز براش زوده.تصميم دارم بعد 3 سال باهاش كار كنم.نقاشي هاي سنا بهتره ولي گرونه.



ارکیده
15 بهمن 91 8:40
قربون اون ادا و شیرین زبونی یاد برم در ضمن ضحا جونم جای بابا جونت خالی نباشه بی تابی نکن عمه جون دعا کن بابایی زودی برگرده:

خدا نکنه عمه جون.ممنون که سر زدی.انشاالله که زود بر میگرده.برای کوثر جون