ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

31 ماهگــــــــــــــــــــــي

1392/5/6 12:53
نویسنده : مامان ضحــــا
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                        

                                   ماهگــــــــــــــــــــــــــي

 

سلام عزيــــــــــــــــــــــــــز دل مامان

يك ماه ديگر هم گذشت.عشق مامان 31 ماهگيت مبــــــــــــــــــــــارك

  

 

          

 

     ***شيرين زبونيهاي ضحـــــــــــــــــــــــــا***

 

** صبح كه از خواب بيدار ميشي ميگي:بابايي بازم لفته اداله ،آخه من نديدمش.

و وقتي بابايي خواب باشه ميگي:ماماني يواش بابا خوابيده.

                      

** دو سه روز اول ماه رمضان  ياد گرفتي كه روزه يعني تا اذان چيزي نخوردن.

به محض اينكه تو تلويزيون اذان مغرب تهران رو ميشنيدي،ميگفتي مامان اذان گفتن

بيا بخول.  من هم ميگفتم :اين اذان تهرانه واسه شهر ما هنوز مونده.


** بعضي روزها اصرار داشتي كه من هم ميخوام لوووزه(روزه) بگيلم.


** آهنگ وبلاگتو مرتبط با ماه رمضان عوض كردم.به محض اينكه از تلويزيون

ميشنوي ميگي:مامان آهنگ وبلاگمه هااااااااااااااااااا.فدات بشم باهوش من.

** تو تلويزيون مكه(خانه خدا) رو نشون ميده كه زائران دارن نماز ميخونن،از من ميپرسي:

اونجا كجاست؟ميگم:خونه ي خدا بعدش ميگي آخه چرا بيلون(بيرون) دارن نماز ميخونن

ماشين ميزنه بهشون.

** دايي حميد ازت ميپرسه؟مامانتو دوست داري يا مامان جونو ميگي:فرقي نداله

هم مامانو هم مامان جونو . الهي قربونت برم كه نميخواي دل كسي رو بشكني.

** وقتي ميگم:ضحايي عصري ميخواييم بريم برات لباس بخريم

ميگي:ماماني من كه لباس دالم ببيـــــــــــــن.يا اينكه ميخوام بهت بگم كه ضحايي

اگه دختر خوبي باشي برات جايزه ميخرمميگي.مامان من يه عالمه جايزه دارم بيا كمدمو

ببيــــــــــــن. الهي من قربونه فهم و دركت بشم.

** وقتي ناراحتم ميكني و بعضي موقع ها حرفمو گوش نميدي،مياي پيشمو ميگي:

ماماني معذلت ميخوام،ببخشيد بيا بوست كنم.بعدش ميگي:ماماني منو بغلت كن

و وقتي بغلت ميكنم كلي ذوق ميكني.

 

** ميگي:من ميخوام بلم دلس بخونم ،بعدش خانوم دكتول بشم.انشاالله عزيــــــــــــــــزم

بعضي موقع ها هم اصرار داري كه دانشگاه ببرمت.

**عزيز دلم يه هفته اي ميشه كه تو شيشه شير ديگه شير نميخوري و من از اين بابت

خيلي خوشحالم.من نميدونستم كه شيشه شير هم به اندازه پستونك وابستگي بياره.

چون ميديدم براي خودم هم راحتتره و تو شيشه شير روزي 3 ليوان شير ميخوردي

خوشم ميومدو بهت ميدادم تا بخوري،ولي بلاخره اين عادتو ترك كردي و الان ديگه تو

ليوان شير ميخوري.دختر قانعي هستي تا بهت گفتم كه اگه تو شيشه شير بخوري

دندونات خراب ميشه ديگه سراغشو نگرفتي.آفرين دختر مهربونم.

** يه خبر عالي اينكه تونستي تو ماه رمضون سوره ي قدر رو ياد بگيري و خودت

به تنهايي با لحن شيرين و قشنگت بخوني.هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراتشویقتشویقتشویق

چند باري با دوربين صداتو ضبط كردم ولي حجمش خيلي زياد شدو هر كاري كردم نتونستم

حجمشو بيارم پايين.حجم عكسهارو ميتونم بيارم پايين ولي اين فيلم بود نتونستم.

مجبور شدم با گوشيم بگيرم.يه كمي كيفيتش پايينه.

 

                                         

                               

 

            

ضحـــــــــــــا روي درخت شاه توت

                     

 

                       

 از بازيهاي مورد علاقه ي روزانه ات بازيهاي ساختمونيه،كه دوست داري چيزهاي

مختلف بسازي و به من نشون بدي و من با تشويقهايي كه ميكنم كلي كيف كني.

ضحـــــــــــا:مامان ببين درخت درست كردم

                          

اينم درخت بلنده

                    

مامان اينم دستكشه،عكسشو بنداز

                        

يك شاهكار هنري ديگه از ضحا خانوم گل گلاب،آفريـــــــــــــن تشویق

گلابــــــــــــــــــــي

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان سها
6 مرداد 92 13:46
سلام مامانی نماز و روزتون قبول باشه التماس دعا


ماشالا چه دخمل خوبیه ضحا خانوم خدا حفظش کنه


31 ماهگی شم مبارک


شرمنده ام بابت دیر اومدنم


فراموشمون نکنید



سلام مامان سها


نمازو روزه ي شما هم قبول.محتاجيم به دعا


شما لطف دارين ممنون


دشمنتون شرمنده.ممنون كه به يادمونيد.
مامان آریا
6 مرداد 92 16:34
سلام
ما هم شاتوت....
گلابی هم باشه قبوله...
دخملی نیفتی............

سلام
قابلتونو نداره.بفرماييد
نه خاله مواظبم.
نازنین مامان ثنـــــــــــــــا
6 مرداد 92 18:26
آفرین به عزیز دل خاله
هزار ماشالله ضحا جونم خیلی با هوشی عزیزم
خیلی عالیه که تونستی سوره قدر رو یاد بگیری خاله جون ثنا هم تازه یاد گرفته صلوات بفرسته قربون دوتاتون برم من
آفرین عزیزم دیگه برای خودت خانمی شدی شیرتو تو لیوان می خوردی باریکلااااااااااااااا
حالا تلاش کن تا دیگه انشالله جیشتم به مامانی بگی و خوشحالش کنی
بووووووووووووووووس برای ضحا جونی

ممنونم خاله جونم
آفرين به دوست جوني كه ياد گرفته صلوات بفرسته
بله خاله آخه شيشه شير دندونامو خراب ميكنه
خاله مگه نميدوني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من ديگه پوشك پام نيست،ديگه به مامانم ميگم و خوشحالش كردم.

نازنین مامان ثنـــــــــــــــا
6 مرداد 92 18:31
31 ماهگیتم با کلی آرزوهای عروسکی و قشنگ بهت تبریک میگم عزیزدلم

ممنون خاله
مامان محمد فرزام
7 مرداد 92 13:32
سلام.31 ماهگیت مبارک.
ماشالله به این دختر خوب و باهوش
بابت رای ممنون.
راستی با افتخار لینک شدید

سلام
ممنون از لطفتون
خواهش ميكنم
من هم لينكتون كردم.
الهام(مامان اميرحسين)
7 مرداد 92 16:32
به به
31 ماهگيت مبارك خانوم دكتول!!
آفرين به تو كه اينقدر با استعدادي

گلابي!!؟؟
شاتوت!!؟؟
آفرين كه شيشه شيرو ترك كردي!!


ممنون خاله
خاله الهام ميبيني اراده رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥من حجاب را دوست دارم♥
8 مرداد 92 4:36
سلام دوست عزيزم....فاطمه هستم(زويشا)

اين وبلاگ جديد منه با عنوان
♥من حجاب را دوست دارم♥

منتظر حضور پر مهر شما هستم....اگه دوست داشتيد لينكم كنيد و خبر بديد تا لينكتون كنم....دوستتون دارم

سلام فاطمه جون
مبارك باشه وبلاگ جديدت
با كمال ميل لينكتون ميكنم.
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 5:12
مبارک باشه ماشالله داره خانوم میشه
اسپند دود کنین چش نخوره چش هرچی بدخواهه کور شه ایشالله

ممنون خانمي
شما لطف دارين.
نازنین مامان ثنـــــــــــــــا
10 مرداد 92 14:55
آفرین عزیزم که دیگه به مامانی میگی .....
باریکلا...........
مامان ضحا یه خواهش..
میشه سایتی که برای موس رفتی رو بهم بگی .....
خیلی خوشم اومده ......
البته اگه دوست داری ....
ممنون میشم ........

ممنون خاله
خواهش ميكنم ميام بهتون ميگم.
مامان نرگس
12 مرداد 92 0:55



مامان ثمین
13 مرداد 92 1:21
سلام ای جان مبارک باشششششششششششششششششه عزیزم
قربونت بشم من که اینقدر خانم شدی

سلام
ممنون خانمي
خدا نكنه خاله.
مامان گلی
13 مرداد 92 10:53
سلام مامانی
31 ماهگی ضحاج.نی مبارک باشه
الهی اون جریان خانه خدا خیلی باحال بود.فدای دل معصومش بشم
پس شیشه شیر هم دورش تموم شد.دیگه دخملی داره بزرگ میشه
ماشالاه به ضحا جون که تو این ماه عزیز سوره قدر رو حفظ کرده
عکسهاشم خیلی نازن.همیشه لبت خندون باشه عزیزم

سلام مامان گلي
ممنونم
بله خاله ديگه كم كم دارم بزرگ ميشم
لطف كردين
براي نازگلاتون
مامان آریا
13 مرداد 92 12:48
سلام خاله جون خوبین 31 ماهگی ضحا جون مبارک ایشالا 3100000000000000000000000000000000000000 بشی عزیز دلم . مامانی ضحا جون از طرف منو آریا ببوس

سلام خاله جون.ما خوبيم ممنون.
لطف كردين.
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:56
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
مامان فاطمه زهرا
17 مرداد 92 15:01
روی انتباع رمضان خط مشکی مکشید / روی آن را نور از دل بکشید
آمد آن عید که بودی منتظرش / هر چه خواهی به خدا گو بلند است کرمش
فطر آمد و فطریه ما چه شد یا رب / فطریه ما دیدن روی منجی است یا رب
عید فطر پیشاپیش مبارک

عيد شما هم مبارك
مامان آریا
17 مرداد 92 16:08
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
عیدتون مبارک

عيد شما هم مبارك
مامان نی نی
17 مرداد 92 19:45
سلام ضحا عزیزم شیرینم
سلام مامان ضحاعزیزم
عید فطر مبارک
ملتمس دعای خیرتان هستیم

سلام خانمي
عيد شما هم مبارك
حاجت روا شويد انشاالله
علي خوشتيپ
18 مرداد 92 10:20
سلام خاله جون .عيدتون مبارك
میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی ها شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم.
فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید.
اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه]
تو رو خدا رای بدیداتا 12 امشب فرصت هست فقط[تشویش]
راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن


سلام.عيد شما هم مبارك
من با تمام موبايلها راي دادم.خيلي دير اقدام كرديد.شرمنده كه از دستم كاري بر نمياد.
انشاالله كه موفق باشين.
مامان معصومه
19 مرداد 92 1:39
سلام عیدتون مبارک آفرین خاله چقد کارای خوب بلدی ! نقاشیتم خیلی قشنگه . مهربون من

سلام عيد شما هم مبارك
ممنون خاله
با چشمهاي قشنگتون نگاه ميكنيد.
مامان حنانه زهرا
29 مرداد 92 12:22
خاله قربونت بره با این صدای قشنگت
دست مامانی درد نکنه حسابی لذت بردم چقدر قشنگ حفظ کرده بودی عزیزم

خدا نكنه خاله جون
ممنون كه گوش كردين