ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

33 ماهگي

1392/7/6 8:59
نویسنده : مامان ضحــــا
635 بازدید
اشتراک گذاری

  ماهگيت مبارك

گل باغ زندگيم

 

 

ســــــــــــــــــــــلام عزيز دل مامان

ضحا جونم امروز دقيقآ   سال و  ماهه شدي مبارك باشه عزيزم

 


 

 

 

2 مهر تولد وبلاگيمون بود،يعني يكسال از اين دنياي مجازي ميگذره كه من كلي دوستهاي

خوب وبلاگي پيدا كردمو علاقه ام به نوشتن خاطرات دختر ناز و مهربونم بيشتر شده

 

پيشرفت هاي ضحــــــــــــــــــا

 

ضحاي عزيزم پيشرفتت واقعآ جاي تحسين داره من كه خودم كلي كيف ميكنم از اين

همه پيشرفتي كه داري،آفـــــــــــــــرين بر نابغه ي مامان

** در كنار بن بن بن 3 كه هنوز ادامه داره وتموم نشده، شروع كردم به ياد دادن زبان انگليسي

كه خودت هم خيلي مشتاقي تا ياد بگيري

                                         

 

 

** از 1 تا 5 رو بلدي به انگليسي بشماري (وان، تووو ، تووري، فووور ، فايو)

شماره 3 رو جالب ميگي هي ميگم :تري ميگي:تووري

                                                

 

** چند تا كلمه رو ميگم به انگليسي ميگي كه چي ميشه

سلام................... Hello (هلو)

 

 

مامان .................. Mum (مام)

بابا.......................Dad (دد) اولا ميگفتي باب فكر ميكردي كه وقتي مامان مام ميشه

حتمآ بابا هم ميشه بابخنده

بچه.....................Baby (بي بي)

گربه....................Cat (كت)

سيب.................. Apple (اپل)

چتر.....................Umbrella (آمبرلا) به زبان ضحا آمبللا

ماشين................Car (كار)

اسباب بازي.......... Toy (تويي)

پسر.................... Boy (بوي)

دختر................... Girl (گيرل) كه ضحا ميگه گيلل

خداحافظ.............. Bye (باي)

                                                 

** شمارش اعداد  رو از 1 تا 20 ياد گرفتي

 

** و اين هم از يه سر مشق ديگه ، تازه وقتي ميگم ضحا يك رو به عدد بنويس،

با اون دستهاي كوچولوت قشنگ مينويسي،آفرين ضحاي عزيزمتشویقتشویقتشویق

 

وقتي اين هلي كوپتر و توپهارو برات خريديم به قدري ذوق داشتي كه بعد از ظهر موقع خوابيدن

دو دستي چسبيده بودي بهشون،من خودم يادمه دوران بچگي وقتي مامان و بابام برام چيزي

ميخريدن اون روز از خوشحالي خوابم نميبرد.واقعآ دوران بچگي عالمي داره هااااااااااا

 

قبول باشه عزيز دل مادر

 

الهي من فداي اين لبخندهات بشم

 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آوينا
6 مهر 92 11:13
آفرين به دخمل گل و باهوشمون
عكست با چادر خيلي بامزه ست

ممنون خاله جون

الهام (مامان امير حسين)
6 مهر 92 17:20
سلام يار وفادار گل گلدار
خوبين!!؟؟
آفرين به اين دخمل باهوش و خوش عكست!
من شما رو بخورم با اون چادر نمازت

سلام الهام جون
بابا چه عجب بلاخره مشغله عروسي تموم شد
ممنون خاله جون
بفرما نوش جان.
مامان نرگس
6 مهر 92 19:00
33 ماهگیت مبارک عزیزم. ماشالا به این دختر ناز . مامان خانمی ببوس دختر گلمونو

ممنونم ماماني
چشم،لطف كردين.
مامان ثمین
6 مهر 92 22:10
سلام مامانی خوبین وای خوشحالیم اومدین با این همه خبرای خوب خوب
آفرین به ضحا جونی که این همه پیشرفت کرده
ای جانم التماس دعا خانمی
مبارکت باشه چه هدیه های خوشگلی مامان مهربون واست خریده

قشنگم عکسات خیلی زیبا شده

سلام مامان ثمين عزيز
ممنون از لطفتون
قابل ثمين جونمو نداره هااااااااااا
چشمهاتون زيبا ميبينه.

مامان امیرعلی
7 مهر 92 12:35
سلام خوبین؟ ماشاا... به ضحا جون که این همه پیشرفت کرده. البته باید بگم که پیشرفت بچه ها خیلی به مادرا بستگی داره .پس در اصل یه آفرین هم به شما باید بگیم مامان ضحا جون
چشم عزیزم من حتما نائب الزیاره تون هستم
راستی عکسای ضحا جونم خیلی قشنگ بود

سلام
ممنون ما خوبيم به لطف شما
ممنون خانمي شرمندمون كرديد.
زيارتتون هم قبول
چشمهاتون قشنگ ميبينه خانمي
فلوریا مامان دیانا
8 مهر 92 9:59
ای گول سنی دونیایه موقابیل توتارام من
دونیا منیم اولسا سنه خاطیر آتارام من
ناز ایلمه مندن اوزوی چکمه کناره
اولدوز اولاسان گویده سنه یول تاپارام من
( این شعر تقدیم به یار دبستانی خودم که دلگیر شده ازم)
سلام ضحای عزیززززززززززززززززززززززم
قربون خودت و پیشرفتات خاله جون هزار ماشاله به گل دختر خودم که مثل مامانش باهوشه 33 ماهگیت مبارک عسلم. وای انگار دیروز بود که عکسای تولد دو سالگیت رو دیدم حالا سه ماه دیگه تولد سه سالگیته چقدر زمان زود می گذره خدا روی ماهتو می بوسم شما هم برو روی مامانو ببوس

قيزيل گولم در مني
مخمل اوسته سر مني
الله اوزي شاهيدده
چوخ ايسترم من سني
سلام خاله جووووووووووونم.ممنون از لطفتون
براي دياناي عزيز
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
8 مهر 92 11:31
تلگرافتو چک کن

ممنون بابت رمز
مامان آریا
8 مهر 92 12:59
ای جانم...
فرشته کوچولومون نماز میخونه
قبول باشه ناناز خانوم

قبول حق باشه
ممنون از لطفتون
امیر مهدی و عمی
8 مهر 92 14:00
سلام عزیزم خوب هستید؟
حسابی دلمون براتون تنگ شده بود
فرشته مهربون 33 ماهگیتو تبریک میگم انشااله همیشه شاد باشی.
باریکلا حسابی با این همه پیشرفت دیگه خانمی برا خودت شدی
در پناه خدا سالم باشی

سلام بر عمه هاي مهربون
ما هم دلتنگتون بوديم
ممنونم عمه ي مهربون
زيارتتون قبول باشه،انشاالله بريد مكه

مامان یگانه زهرا
10 مهر 92 10:28
آفرین به این دختر ناز مــــــا


مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 15:08
چقدر خوب که از الان دارین انگلیسی کار میکنین.
بارک الله به ضحی جون با استعداد

ممنون از حضور گرمتون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 مهر 92 12:15
سلام دوست عزیزم خوبین
قشنگم میخوام یه تغییراتی تو وبلاگ ثمینم انجام بدم اگه دوست داشتید اسم زیباتون وهمراه شهری که ساکن هستین برام بفرستید
ممنونم

سلام
ممنونم به لطف شما خوبيم
اومدم
منصوره مامان زهره
12 مهر 92 13:57
33 ماهگیت مبارک عزیز دلم،


ممنونم خاله جون
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
15 مهر 92 8:33
سلام فرشته جون خوبین ممنونم جویای حالمون هستین
نه عزبزم درسته صبح شنبه خودم دیدم ودست وپام گم کردم وزدم زیر گریه وبه همسرم زنگ زدم نمیتونستم حرف بزنم فقط گفتم بیاد تابریم دکتر
شوهرم براخاطر آرامش من همش میگفت اشتباه میکنی و...
واین بیشتر کلافم کرد وقتی حال ثمین برا دکتر شرح داد اونم تایید کرد که اسهال خونیه
نمی دونی چه حالی شدم تومطب همش اشکام میریخت
دکتر بهم میگفت هیچی نیست آروم باش برو داروهاش بده خوب میشه که همینطورم شد الان بهتره خداروشکر
فقط نمیدونم این مریضی از کجا اومد دکتر گفت از آلودگیه
اما من که همیشه به بهداشت ثمین وخودم میرسم برعکسه
فقط تنها جایی که بذهنم میاد بازی ثمین تو پارک بود که ممکنه باعثش شده باشه
خواهر من بعضی از بچه ها رامیبینی با دستای کثیف و.... هیچیشون نمیشه حالا ما
این دیدم که میگم تو فامیلمون هستن افرادی که به بهداشت بچشون اهمیت نمیدن اما هیچکارشونم نمیشه
امیدوارم همه بچه ها سالم باشن الهی امین
ممنونم قشنگم خیلی دوست دارم
ضحا جون میبوسمت یه عالمه


سلام مينا جون
خيلي ناراحت شدم ولي خدا رو شكر كه الان خيلي بهتره .مواظبش باش كه هر چه زودتر خوب بشه. در ضمن سعي كن دستهاشو زود به زود بشوري
آمين
ما هم شما رو دوست داريم

نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
21 مهر 92 11:13
33 ماهگیت مبــــــــارک ضحا جونم
3 ماه تا تولدت مونده عزیزم ......وااااااای چ خوب
مامانی کم کم دیگه تدارک میبینی واسه تولد سه سالگی نفست ....... خدا براتون حفظش کنه این گل دخترو

ممنونم خاله ي مهربونم
ببينيم تا قسمت چي ميشه نازنين جون