ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

شيرين زبونيهاي ضحا 2

1391/8/19 12:07
نویسنده : مامان ضحــــا
1,556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام يكي يدونه ي ماماني و بابايي

ضحا جونم اومدم باز هم از شيرين زبونيهات بنويسم.

وقتي ميگم:خوشگل مامان اون كجاست؟ جواب ميدي: همي دا همي دا(همين جاست)

جيگر بابا اون كجاست؟ همي دا همي دا

كي از همه باهوشتره؟ من من من من

كي از همه زرنگتره؟ من من من من 

يدونه جيگر ميخواستن  ما داديم(ما داشتيم)   يدونه عسل ميخواستن   ما داديم

 

اسم كشورمون چيه؟اييان                   اسم شهرمون؟تبييز(تبريز)

الان چه فصليه؟پايي

چند تا هم شعر ياد گرفتي

اتل متل توتويه                 گاو حسن دطويه؟

نه شير داره نه به دون       گاوشو بردن هنده دون

يك زن كردي به دون          اسمشو بذار عمه دي

دور كلاش عمه دي(اينجا دوباره به جاي قرمزي ميگي عم قزي)           آچين و واچين يه پاتو بردي

 

 

                                 

عمو زنجيرباف بيه           زنجير منو بافتي بيه

پشت كوه انداختي بيه     (بقيه شو خودت ميخوني)بابا اومده           تي تي اوبوده

نيمي(نخود چي كشمش)      بو بيا(بخورو بيا)            با صداي چي؟ ميو ميو

 

                               

يه توپ دارم دل دليه                 سرخ و سفيدو آبيه

ميزنم زمين هوا ميه                 نميدوني تا دجا ميه

من اين توپو ندادم                   مشقامو خوب نمه دم

بابام به من عيدي داد                يه توپ دلدلي داد

                              

ضحا جونم بعد از اينكه همه ي اين شعر هارو ميخوني دست ميزنيو ميگي:آدرين  بعدش ميگي:هوراااااااا

من هم به داشتن همچين دختري ميگم:هوراااااااااااااا

 

به نقاشي كشيدنو خط خطي كردن ميگي:چشم چشم دو ابرو،عاشق كاغذو مدادي

قربون دستهاي كوچولوت برم عزيز دلم

 

وقتي تو خيابون پشت چراغ قرمز وايستاديم،به محض اينكه چراغ سبز شد ميگي:بابايي دراد دبد شد بيو

(چراغ سبز شد برو)قربون اين زبونت بشم ماماني

                             لغت نامه اي از رنگها

سبز.................................................دبد

قرمز..................................................نه مه(neme)

سياه.................................................ديا

سرمه اي............................................نومه اي

آبي....................................................آبي

صورتي.................................................دو اتي

سفيد...................................................دپيد

                

ديروز عيد سعيد غدير خم بود.ما كلي مهمون داشتيم.آقا جون و عزيز با عمه و عمو ي ضحا اومده بودن

خونمون.ضحا يه دختر عمه ي خيلي ناز داره كه اسمش كوثره.اين هم عكسشه.

              

كوثر عزيز 8 ماهه

            

ضحا جونم در حال تماشاي تلويزيون

 

شيطنت و بازيگوشيهاي گل دخترم

رفتن ضحا روي ميز

   دوستت دارم

                 

 

يكي ديگه از شيرين كاريهاي ضحا اينه كه:ميخواد يه چيزيو مثل توپ پشتش قايم كنه،ميگه:

دوپو پيشي برد.بعدش توپو مياره جلو ميگه:پدا دردم اينااااما(پيدا كردم ايناها)

 

 

 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فلوریا مامان دیانا
15 آبان 91 16:34
قربون دختر نازم برم من مثل مامان فرشته ات باهوشی هااااااااااا خاله دختر عمه ات هم شبیه خودته
ضحا جون دوست داریم


مرسي خاله جون لطف داري.ماشاءالله بچه هاي امروزي همه باهوش هستن.
مامان ملینا
16 آبان 91 10:56
سلام مامان ضحا مرسی که بهمون سر زدین خوشحالمون کردین.
ضحا جون هم خیلی شیرین زبون هستن خدا براتون حفظش کنه .با اجازه لینکتون می کنم


سلام.لطف دارين.من هم با كمال افتخار لينكتون كردم.
نازنین (مامان ثنا)
16 آبان 91 14:21
سلام خاله جون . مشالله به این دخمل باهوش .
خیلی خوشمل صحبت میکنی
هوار تا بوووووس برای ضحا جونم


سلام خاله جونم.مرسي شما لطف دارين.دوست جون من چيكار ميكنه؟از صورت ماهش ميبوسيم
قلندرزاده
17 آبان 91 15:50
طراحی و نقاشی اتاق بچه ، مهد و پیش دبستان و همچنین کلاس خصوصی شعر و داستان 09192632361
مامان آوينا
17 آبان 91 16:18
ماشالا به اين دخمل ناز و زبون شيرينش ضحا جون آوينا هم از بلوز شما داره به هر دوتونم خيلي مياد


ممنون عزيزم لطف دارين.خدا همه ي بچه هارو نگه داره.بچه ها واقعآ فرشته اند.
مامان معصومه
21 آبان 91 2:11
سلام مامان ضحا جون وبلاگ نازی دارین ماشالا به این دخمل .با اجازه لینک شدید.


سلام.ممنون كه به وبلاگمون سر زديد.شما هم لينك شديد.
مامان سها
24 آبان 91 22:46
سلام مامانش من به جای شما دلم غنج رفت که ... ماشالا ...
دل دلیه ... (قل قلیه ) خیلی با مزه بود ...
راستی من چند تا دوست تبریزی دیگه هم دارم شما هم با من دوست میشین؟



سلام.لطف دارين.چرا كه نه؟باعث افتخاره.
آیناز
25 آبان 91 9:28
سلام گلم ممنون از اینکه نظر دادی دختر شما هم خیلی شیرینه


خواهش ميكنم.لطف دارين.