ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

آشنايي با حيوانات

1391/8/24 12:14
نویسنده : مامان ضحــــا
652 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

امروز ميخوام در مورد آشنايي ضحا با حيوانات بنويسم.باباي ضحا از نمايشگاه كتاب

5 بسته آموزشي براي كودكان 2 تا 5 سال خريده بود كه يكي از اون بسته ها مربوط

ميشه به آشنايي با حيوانات كه شامل 30 عدد كارته.از اين 30 كارت ضحا تا الان

فقط 16 تاشو ياد گرفته كه شامل :گوسفند،ماهي،شتر،اسب ،آهو ،لاك پشت،

گربه،سگ،گاو،فيل،خرگوش و ...

   

              

چند تا از اين حيواناتو از زبان ضحا نام ميبرم.

 

     ماهي                ببعي                        اردوش

   

        پيشي                        بيل                     اپ

    

         لاااا  بد                داب                   نمبووو

    

اين هم چند تا عكس در حين آموزش با گل دخترم

اينجا اسم ميمونو نام ميبره.

 

ضحا جونم تونسته در عرض 3 روز كه اين مطلبهارو نوشته بودم بقيه حيوانات رو هم ياد بگيره

يعني از 30 كارت 28 تاشو ياد گرفته.هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

بقيه ي حيوانات از زبان ضحا

سنجاب............................دنداب

آهو..................................آهووو

بز....................................مد

عقرب..............................ادب

مار.................................مااااا

شير..............................دير

شتر...............................ددر

ميمون............................مي موووو

حلزون.............................ادووون

مگس.............................مدد

سگ...............................هاپو

روباه................................دووبا

مورچه................................مووده

الاغ.....................................الاد

گوزن...................................دبن

قاطر..................................اپ(به قاطر اسب ميگه)

فقط 2 تاشو بلد نيست،گرگ و شغال.حق داري ضحا جونم.اين دو تا هنوز برات سخته

ولي انشاءالله اين دو تا رو هم به زودي زود ياد ميگيري تا بريم سراغ ميوه ها

 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آریا
21 آبان 91 11:01
سلام دختر قشنگی دارین من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین


ممنون از لطفتون.من هم لينكتون كردم.
فلوریا مامان دیانا
21 آبان 91 12:57
دست بابا درد نکنه آفرین به گل دختر خودمون که اکثر حیووناتو می شناسه. راستی فرشته جون یه بازی فکری به نام چی با چی هستش که اونم خیلی عالیه. قربون ضحا جون برم من، از طرف من و دیانا ببوسش


ممنون از اين همه لطف و محبت.مرسي بابت راهنماييت.از صورت ديانا جون ببوس.
شادی
21 آبان 91 21:19
سلام ماما ضحی جونم. خوبی؟ مرسی از خبرت گلم.آره میذونم عزیزم. عکسش اوایل آذر میره رو جلد مجله ی شهرزاد.


سلام.ممنون كه بهمون سر زديد.خواهش ميكنم.انشاءالله به سلامتي.خوشحال شديم.
محمد رضا
21 آبان 91 23:01
الهی الهی الهی

ضحا ، زبونتو موش بخوره

دائی محمد قربونت بشه عزیز دلم


دايي جون خيلي كم پيدا شدي.ميدونم سرت شلوغه ولي زود زود بيا اين ورا دلمون واست تنگ ميشه.خدا نكنه دايي جونم.
نازنین (مامان ثنا)
23 آبان 91 0:57
خاله قربونت باهوش من.
آفرین به دخمل زرنگمون.
عاشق اردوش گفتنتم


مرسي خاله جون.از صورت ثنا جونم ببوس.
مامان ملینا
23 آبان 91 11:09
سلام عزیزم آفرین که اسامی حیونارو یاد گرفتی.دست بابایی هم درد نکنه که برات کارتها رو گرفته و همچنین مامانی که زحمت می کشه و بهت یاد می ده.قدر مامانی و بابایی رو بدون گلم


سلام مامان ملينا.ممنون از لطفتون


زهراسادات
23 آبان 91 13:36
سلام
من خودم ترک نیستم ولی عاشق ترکهام چون با چندتاشون دوران دانشگاه دوست بودم و بهترین خاطرات عمرم رو با دوستان تبریزیم دارم
خدا بهتون ببخشه این نازدونه ی باهوش و دوست داشتنی رو

سلام.از محبت و لطفتون بينهايت سپاسگزارم.ممنون.سر فرصت به شما هم سر ميزنم.
مامان کورش
23 آبان 91 17:26
سلام فرشته جون چه دخمل باهموش وزیبایی داری خدا حفظش کن

سلام.ممنونم شما لطف دارين.
مامان فرنيا
24 آبان 91 9:49
ممنون كه به ما سرزديد چه جالب فرنيا هم به فيل ميگه بيل شعر يه توپ دارم را هم قبلا همينطوري ميگفت حالا يك كمي درست تر شده
مامان فرنيا
24 آبان 91 9:50
ممنون كه به ما سرزديد چه جالب فرنيا هم به فيل ميگه بيل
شعر يه توپ دارم را هم همينجوري ميخوند البته الان كمي درست تر شده


خواهش ميكنم.ماشاءالله بچه ها همه شيرين زبون هستند.خدا حفظشون كنه.
مامان امیررضا
24 آبان 91 10:15
سلام دوست من ماشالا چه دختر شیرین زبونی دارین
خوشحال میشم به ما هم سربزنید

سلام دوست عزيز.لطف دارين ممنون.حتمآ در اولين فرصت سر ميزنم
مامان آریا
24 آبان 91 14:02
مرسی که انقدر زود به زود به ما سر می زنین

خواهش ميكنم.
دخمـــــلی
24 آبان 91 17:21
هزار ماشاا.. شیرین زبون.
الهی با اون لاااا بد گفتنت.....
ممنون بهمون سر زدید


ممنون.نظر لطفتونه.خواهش ميكنم.
مامان ملینا
25 آبان 91 9:25
سلام مامان ضحا ممنون که بهمون سر زدین.اگه خواستین تو این پست به عکسهای ملینا در مشهد نگاه کنید.
http://melinah.niniweblog.com/post209.php


خواهش ميكنم.ممنون كه اطلاع دادين.
مامان سها
26 آبان 91 21:41
سلام ممنون که اومدین لینکتون کردم


سلام.خواهش ميكنم.من هم لينكتون ميكنم
مامان مهديار
12 آذر 91 10:05
ضحي جون قدر بابا و مامان رو بدون خيلي واست زحمت ميكشن
با مامان و باباتم تبريك ميگم كه همجين دختر زرنگي دارن


قدرشونو ميدونم خاله.ممنون از لطفتون.