ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

يك قدم تا 2 سالگي

1391/9/7 11:19
نویسنده : مامان ضحــــا
463 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                         

  

 

                ضحاي عزيزتر از جانم ماهگيت مبارك

 

    

ضحا جونم يك ماه ديگر هم سپري شد و تو 23 ماهگيت را هم تمام كردي يعني فقط يك ماه ديگر

مانده تا برايت جشن 2 سالگي بگيريم و ما خيلي خوشحاليم از اينكه مهربانتريني چون تو داريم

و خدا را سپاس ميگوييم به خاطر اين هديه ي بزرگ آسماني

 

از هر چي بگذريم،از شيرين زبونيهاي ضحا نميشه گذشت.

ضحا جونم اين روز ها ماشاءالله آنقدر زبون ميريزي كه حدو حساب نداره.

وقتي بابايي از اداره مياد ميري جلوي در اول ميگي:نناااااااااااااام(سلام)

بعدش به زبان تركي ميگي:ندور دن ياخدي دان كه به زبان فارسي ميشه:چطوري، خوبي؟

هر كسي هر چي ميگه ياد ميگيري و فوري تكرار ميكني،الان دو زبانه شدي هم حرفهاتو

فارسي ميگي و هم تركي.خانمي شدي واسه خودت.

                                    

الان تقريبآكارتهاي آموزش ميوه ها رو هم داري تموم ميكني.تازه ياد گرفتي از ما هم بپرسي.

مثلآسيبو به من نشون ميدي،ميگي اين ديه؟(اين چيه؟) من هم ميگم:گلابيه جواب ميدي:

نه اين دييييبه.حالا اگه درست جواب بدم ميگي:آدرين(آفرين)و ميري سراغ كارت ديگه

                                    

ميتوني رنگهارو هم تشخيص بدي،بازيهاي ساختموني رو ميريزي جلوت زردهارو

به همديگه وصل ميكني،قرمز هارو به همديگه و همينطور ادامه ميدي...

ميگم الان چه فصليه؟ميگي: پاييده

وقتي مشغول يك كاريم،مياي از من ميپرسي؟ماماني داري دي دار ميدوني؟

(داري چكار ميكني) من قربون اين زبون شيرينت بشم الهي.

اين لباس رو مامان جون برات بافته.قربون دستش.

ضحا جونم اين كلاه و شال گردنتو هم مامان جون برات بافته.دستش درد نكنه.

 

 ضحا جونم اون شعرهايي رو كه ماه قبل به كمك هم ميخونديم،الان ميتوني به تنهايي بخوني.

يه توپ دارم،عمو زنجير باف،اتل متل و همچنين سوره ي توحيدو كه به تنهايي ميتوني بخوني.

خرگوش من چه نازه رو هم ياد گرفتي تنهايي بخوني.هورااااااااااااااااااااا

 

 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نازنین (مامان ثنا)
7 آذر 91 16:44
آفرین ضحای نازم خیلی باهوشی خاله جون
چه عکسایی قربون لبخند قشنگت


ممنونم خاله جون.از صورت ثنا جون ببوسيد.
فلوريا
7 آذر 91 17:54
ضحا جون پيشاپيش تولدت مبارك. ايشاله 120 ساله شي عزيز دل خاله راستي لباسات خيلي قشنگن، دست مامان جون درد نكنه بوووووووووووووووووووووس

قربانت خاله جونم.چشمهاتون قشنگ ميبينه.
مامان سها
8 آذر 91 10:39
سلام مامان ضحا و ضحای گلم ...
ممنون به با سر زدین
و رای دادین
راستی ضحای گلم ماشالا واسه خودش خانومی شده ها ... من دوست دارم سها هم مث اون بشه ...
تو همه عکسا هم که لبخند زده خوشگلتر هم شده ...

ما که ترکی بلد نیستیم ولی به ضحا خانوم دو زبانه میگیم : یاشاسین ضحا

سلام عزيزم.خواهش ميكنم.ممنون،نظر لطفتونه.البته كه سها جون هم خانوميه واسه خودش.
مامان ملینا
8 آذر 91 18:12
سلام ضحای خوشگل شیرین زیون.چه عکسهای نازی هم با ژستهای خوشگل گرفتی.آلله ساخلاسین


سلام مامان ملينا و مليناي عزيز.
چشمهاتون قشنگ ميبينه،ممنون از اينكه بهمون سر زديد.
فلوريا
8 آذر 91 23:03
مهربانی بهترین عطری است

که در گل جاری است،

و تو خوش بو ترین شاخه گل دنیایی


بينهايت ممنون از لطفت دوست خوب من.
مامان آریا
11 آذر 91 8:57
سلام
وای چه دخمل نانازی
مامانی واسش اسپند دود کن
پیشا پیش تولدت رو تبریک میگم 120ساله شی عزیزم
مامانی ببخشید دیر به دیر بهتون سر میزنم توی باز کردن وبتون مشکل دارم نمیدونم سرعت من پایینه یا اینکه قالب وب شما خیلی سنگینه
ولی امروز موفق شدم وخوشحالم که دیدمتون
گل دختری رو جای من ببوسین

سلام
ممنونم از محبتتون.نظر لطفتونه. خوشحالم از اينكه دوباره اومدين پيشمون.
مامان طاها
11 آذر 91 16:28
درود بر اقایه ضحا
خوشگله پسر
این گل ها هم تقدیم شما





سلام بر شما.ممنون از اينكه به ما سر زديد.ولي ضحا اسم دختره نه پسر!!!!
سارا
11 آذر 91 17:09
سلام عزیزم.به به چه دخمل نازی

دیدی هم اومدم بهتون سر زدم وهم لینکتون کردم شما هم اگه دوس داشتی بکن
ببوس ضحی جونمو


سلام سارا جون.ممنون از اينكه بهمون سر زدي.من هم با افتخار لينكتون ميكنم.
مامان کوثری
12 آذر 91 13:49
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان کوثری
12 آذر 91 16:53
سلام عزیزم ضحا جان تو مسابقه شرکت کرده تبلیغ یادتون نره
مامان کورش
12 آذر 91 18:20
عزیزم 23 ماهگیت مبارک افرین دیگه برای خودت خانومی شدی

ممنون از اينكه سر زديد.
ندا مامان آریا
13 آذر 91 8:43
سلام عزیزم 23 ماهگیت مبارک خاله . در ضمن عکساتم خیلی خوشگله عین خودت

سلام خاله جون.ممنونم .با چشمهاي خوشگلتون ميبينيد.
مامان گلی
13 آذر 91 19:54
سلام مامانی.
ایشالاه 120 سالگیش.
چه عکسای نازی
میمیرم برا شیرین زبونی بچه ها.
خدا حفظش کنه.
ممنون اومدی پیشم

سلام مامان گلي.ممنون،لطف دارين.من لينكتون كردم.
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
13 آذر 91 20:07
ســـــلام عزیزم امیرعلی من تو مسابقه نی نی فشــــــن شرکت کرده ممنون میشم اگه بهش رای بدی ...
امیرعلی کد 0017
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


سلام خانمي.شرمنده.من قبلآدو راي دادم.