ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

آشنايي با كلمات

1391/9/26 16:41
نویسنده : مامان ضحــــا
709 بازدید
اشتراک گذاری

 

ضحا جونم ديروز اولين برف زمستوني باريد،مي رفتي پشت پنجره ميگفتي:

ماماني ببين برف اومده،ديدي؟كلي ذوق ميكردي.

عزيز دل مامان يك ماه پيش بابايي برات آموزش بن بن بن 1 رو خريد تا با همديگه كار كنيم.

اما وقتي ديدم براي كودكان 3 تا 6 ساله،بيخيال شدم و گفتم هنوز برات زوده

درسته كه عكسهاشونو نگاه ميكردي و يادت ميدادم و با يك بار گفتن ياد ميگرفتي ولي كلماتشو نه.

تا اينكه از ديروز تصميم گرفتم كلماتشو هم برات ياد بدم،خودت هم خيلي علاقه داري كه ياد

بگيري،ميگي:ماماني دارتارو بيار بادي دونيم(كارتهارو بيار بازي كنيم).

تا امروز تونستي چهار كلمه ياد بگيري،كلمات:آب،مو،پا وگل

اين چهار كلمه رو اگه رو كاغذ هم بنويسم فوري جواب ميدي ولي از لحاظ تصويري خيلي جلويي

تصاوير زيادي رو بلدي آفرين نابغه ي مامان

   

 

   

يكي از كارتهارو بر ميداري دستتو ميذاري رو تصويرش ميگي:ببين پسر ايندو نمه ده ميده

(اينطوري نوشته ميشه)

      

 

برات عمو فردوس هم خريديم،به زبان خودت عمو بردوود.از 1 تا 10 رو كه خيلي وقته ياد گرفتي

 

      

اين سوالهاييه كه ازت ميپرسم و جواب ميدي.

آ مثل......................................آب

ب مثل....................................بابا

پ مثل...................................پدر

ت مثل...................................دوپ

عمو فردوس يه آهنگي هم داره كه ياد گرفتي خودت بخوني

بادي دوبه بادي دوبه بادي دبا مياره(بازي خوبه بازي خوبه بازي صفا مياره)

قربونه شيرين زبونيت يكي يدونه مامان

به داشتنت افتخار ميكنيم ضحاي عزيز

          

چند تصوير از شهر بازي

   

 

   

   

ضحا جونم چند روزيه كه ديگه تو ماشين تنهايي ميشيني،آخه ديگه واسه خودت

خانوم شدي و بزرگ شدي

    

 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان معصومه
27 آذر 91 1:29
سلام خاله جون نزدیکه تولدته مبارک باشه عزیزم. چه دختر باهوشی آفرین موفق باشی زیبا . معصومه هم داره بن بن بن مقدماتی کار میکنه.


سلام خاله جون.ممنونم.آفرين به معصومه ي باهوش و زرنگ
مامان کورش
28 آذر 91 10:30
خاله قربونت بره که انقدر شما باهوشی وهمین طور برای خودت خانومی شدی

خدا نكنه خاله جونم.حال گل پسرمون خوبه؟
نازنین (مامان ثنا)
29 آذر 91 0:46
قربون عمو بردوود گفتنت عزیزکم
آفرین به ضحای باهوشم


خدا نكنه خاله جون ما اينيم ديگه
نيلوفر
29 آذر 91 8:18
سلام خیلی ممنون ازاینکه به وب دخترم سرزدیدان شاءا...همیشه زنده باشیدبا اجازه لینکتون میکنم...___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........



سلام .خواهش ميكنم.شما هم لينك شديد.
مامان اریا
29 آذر 91 14:49
سلام
خوش به حالتون که واستون برف باریده
پسرمن که هنوز برف ندیده........!!!!!!!!!!!!!
چقدر این دخملتون شیرینه
چه با مزه حرف میزنه...
خوش باشین

سلام.انشاالله كه به شهر شما هم برف بياد.ممنون شما لطف دارين اگه زحمتي نباشه آدرس وبتون رو هم بنويسيد.آخه من تو لينكهام تو تا آريا دارم.
رجبی
29 آذر 91 19:44
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
رجبی
29 آذر 91 20:10
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
نازنین (مامان ثنا)
30 آذر 91 2:15
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک دوست خوبم


ممنونم دوست خوب من.يلداي شما هم مبارك
مامان ملینا
30 آذر 91 12:12
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .

ممنونم خانمي.شب يلداي شما هم مبارك.
مامان دیانا
1 دی 91 23:10
خاله جوووووووووووووووووون یلدات مباااااااااااارک

يلداي شما هم مبارك خاله جووووووووون
مامی طاها
2 دی 91 0:30
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان مشکات و حسین مهدی
4 دی 91 0:46
آفرین دختر ناز همین طور پیش برو تو باهوش ترین دختر دنیایی

ممنونم .شما لطف دارين.
دائی محمد
4 دی 91 11:05
قربون خنده ملیحانت برم عزیز دائی


خدا نكنه دايي عزيزم.