ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

شيرين زبونيهاي ضحا 5

1391/11/13 20:33
نویسنده : مامان ضحــــا
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ضحا جونم.

باز هم اومدم كه از شيرين زبونيهات و شيرين كاريهات برات بنويسم.خيلي شيرين حرف ميزني.

الهي من فدات بشم بلبل زبون ماماني.

** ازت ميپرسم زنبور چي درست ميكنه؟ميگي:عشل

** قبل از غذا خوردن ميگي:

بعد از تموم شدن غذا هم ميگي:دودايا شكرد.

** وقتي كسي ميخواد آماده رفتن بشه،ميپرسي:سوسا ميري؟(كجا ميري؟)

** وقتي كسي از حموم مياد بيرونميگي:عابييت باشه

** وقتي شما از حموم مياي بيرون و بهت ميگيم:عافيت باشه ضحا جون،

ميگي:شلامت باشي

 

                                   فرهنگ لغت ضحا  

نوشابه.........................شوشابه

دستمال كاغذي...............دشمال باعذي

اس ام اس.......................اس مه مس

قاشق............................شاشوق

** وقتي به تلفن همراه كسي پيامك مياد،فوري ميگي:ماماني اس مه مس اومد

** ضحا جونم يه اخلاق خوب ديگه اي هم كه داره اينه كه:وقتي كسي چيزي براش ميخره،ميگه:

دسته درد ندونه كه برام به به هي دريدي.بعد مياره برام تا بازش كنم.

بعد به من ميگه:مرسي ماماني كه بازش دردي.من قربونت برم الهيييييييييييييييييي

** شبها موقع خواب هم ميري پيش بابايي و ميگي:بابايي شب بدر (beder)

** تازه گيها هم عادت كردي وقتي صبح از خواب بيدار ميشي،ميگي:

ماماني من مريژم(مريضم)به من شير بده.خدا نكنه مريض بشي عزيز دلم.

** دستگاه فشار سنجو مياري ميدي به من ميگي:ماماني دشتمو فشا بده

يعني اينكه فشارمو بگير.

** اخلاق خوب ديگه اي كه ضحا جونم داره اينه كه هر كاري كه بهش ميگم

انجام بده فوري ميگه:چشم ، چشمت بي بلا عزييييييييييزم.

الهي من فداي اين ادب و معرفتت بشم ضحا جووووووووووونم

** وقتي ميخواي از زمين بلند بشي اسم يا علي رو به زبون مياري.اميدوارم امام علي

يار و ياورت باشه.

 

                مآموريت بابا علي 

فردا بابا علي ميخواد بره مآموريتخودش هم نه يكي دو روز،سه هفته.

اين مآموريتش چند ماهه ست

سه هفته ميره و يك هفته مياد پيشمون.معلوم هم نيست كه عيد پيشمون باشه يا نه.

ما هم بايد بارو بنديلمونو جمع كنيم و بريم خونه ي پدر جون و مامان جون،

نميدونم باز تا چند روز از دوري بابا علي بيتابي ميكني.بابا علي خدا پشت و پناهت.

خيلي دوست داريم.مواظب خودت باش.به اميد ديدار.

 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فلوریا مامان دیانا
14 بهمن 91 9:00
سلام سلام صد تا سلام
واقعا خوشحال شدم فرشته جون. من معتقدم که ادب بچه برمی گرده به تربیتش. دست مامان فرشته درد نکنه با این تربیت خوبش و دست ضحا جون درد نکنه که به حرف مامانش گوش میده. فرشته جون داشتن بچه ی با ادب به خدا نعمته. دیشب یه جا شام دعوت بودیم بچه اونقدر شلوغی و بی ادبی کرد که توی دلم می خواستم برم یه ویشکون حسابی بگیرم. قدر ضحا جون رو بدون خانومی. از طرف منو دیانا هم از روی ماهش ببوس.

سلام.ممنون از لطفت فلوریا جون.واقعآ همین طوره.چقدر خدا رو شکر کنم باز هم کمه.ما هم شما رو میبوسیم
سارا
14 بهمن 91 21:12
ایشالا زودی میاد پیشتون

ضحا جون دختر خوبیه بیتابی نمیکنه بوسسسسسسس

ممنونم سارا جون.برای عسلی
فاطمه و فائزه(زویشا)
15 بهمن 91 1:13
وای ضحاجونیییییییییییییییییی...........
چقدر شیرین صحبت میکنی..........
مواظب خودت باش....
وقتی هم بابا نیست سعی خودتو بکن که مامی رو اذیت نکنی!!!!!!!!!!
جای بابایی خالی نباشه

ممنون از لطفتون.چشم.سعی امو میکنم که مامانی رو اذیت نکنم.
مامان نی نی
15 بهمن 91 19:32
سلام قربون این فرشته شیرین زبون ، بانمک ، حرف گوش کن و مودب برم من عزیز دلم چقدر تو ماهی آخه
جای بابایی خالی نباشه انشاالله هر جا که هست تن درست باشه و ضحا جونم قدر این بابای مهربونش رو بدونه
دوستت دارم

ممنونم.شما خیلی لطف دارین.ممنون از دعاتون.
نازنین (مامان ثنا)
16 بهمن 91 17:01
=D
آفرین هزار ماشالله به ضحای باهوشم
باریکلا خاله جون حضرت علی حافظت باشه گل من
مامانی جای همسری خالی نباشه انشالله به سلامت ماموریتشونو تموم کنن

ممنون خاله جون.حضرت علی حافظ همه بچه ها باشه.ممنونم نازنین جون.انشاالله.
مامان معصومه
17 بهمن 91 0:16
الهی دختر شیرین زبون خدا حفظت کنه عسل
ایشالا بابایی هم زود زود میاد

ممنون از لطفتون.انشاالله.
مهرنگار
18 بهمن 91 0:44
سلام عزیزم...وای الهی من فدای این ضحا جون بشه...چه شیرینه ماشااله ...بجای من ببوسیدش لطفا...
من عاشق بچه هام...هرجا هم میرم با بچه ها هم بازی میشم...تا منو می بینن خاله خاله می کنن و جمع میشن دورم!

سلام.خدا نكنه.شما لطف دارين.حتمآ خيلي مهربونيد كه دورتون جمع ميشن.