ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

حال و هواي عيد

1391/12/26 7:51
نویسنده : مامان ضحــــا
608 بازدید
اشتراک گذاری

     

سلام عزيز دل مامان 

امروز كه اين مطالبو مينويسم دقيقآ

سال و ماه و هفته و روزته

از خونه تكوني  گرفته تا خريدهاي عيدمون  همگي به نحو احسنت

انجام شده و منتظريم تا يك سال جديد و يك بهار جديد با هزاران اميد و آرزو

از راه برسه.

    

ضحا جونم تو اين مدت خيلي چيزها ياد گرفتي.سوره ناس رو ياد گرفتي

به تنهايي و با لحن شيرينت بخوني.عاشق حرف زدنهات شدم تازگيها بهت ميگم بلبل زبون،

خيلي ناز و شيرين حرف ميزني.جملات رو كامل بيان ميكني.

                                    

رقصيدنت هم كمي حرفه اي تر شدهتا صداي آهنگ ميشنوي از جات بلند ميشي و...

                                

علاقه زيادي به برنامه هاي تلويزيون نشون ميدي بخصوص عموپورنگ،

عمو قناد،با ما بيا،فيتيله(كه فعلآ بدليل عدم پخش ضبط شده اش رو نگاه ميكني)،

خاله شادونه و مل مل كه اسم تك تكشونو به تنهايي بيان ميكني.

و يك برنامه طنز به نام خنده بازار كه بشدت علاقه مند شدي كه اسمشو گذاشتي

شوم لاي لاي و هر روز ميپرسي كه مامان شوم لاي لايو كي نشون ميده؟

                                

وقتي يه گربه رو بيرون ميبيني ميگي:پيسي بيا منو بخول ميگم نه مامان واسه چي اين حرفو

ميزني؟ميگي:ماماني بذار بياد منو بخوله ديده(بخوره ديگه)

مامانم من كه يدونه ضحا بيشتر كه ندارم.نكن اين كارو با من.

كلآحرف (ر) رو (ل) تلفظ ميكني

                                

ضحا جونم الان يك ماهي ميشه كه خودت لباسها و كفشهاتو در مياري و ميپوشي،

جورابهاتو خودت پات ميكنيانقدر هم به اين كار علاقه داري كه روزي چند بار كمد

لباسهاتو ميريزي به هم و چند جور لباس ميپوشي،هي ميپوشي هي درمياري.

الهي ماماني فدات بشه

 

قربون اين ناز و ادات برم

چقدر تو خوش اخلاقي عزيييييييييييييييييييييييزم

 

دوشنبه تولد كوثر(دختر عمه ضحا) بود،رفته بوديم كه براش كادو بخريم يك الاغ زيبا هم

براي ضحا جوني خريديم، هم ميخونه و هم ميرقصه

 

و اين هم از ضحاي خوشگل ماماني آماده براي تولد

 

ضحا جونم اين لباسها براي خريد عيدت بود كه تو تولد پوشيده بودي.

                                   

شب سه شنبه پدر جون و مامان جون به همراه دايي محمد اومده بودن خونمون

مثل هر سال كادوي عيدمونو آورده بودن كه طبق معمول سه تايي مونو شرمنده كرده بودن.

كه ضحا با ديدنشون كلي ذوق مي كرد.دستشون واقعآدرد نكنه.

 

واين هم از كادوهاي ضحا جوني توسط پدر و مامان جون

ضحا در پارك


 

                   

با تمام وجودم دوستت دارم

 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ثمین
25 اسفند 91 18:28
عزیزم چقدرنازی شما چه لباسای قشنگی مبارک باشه آفرین دخمل نازمون چقدرشیرین زبونه
عاشق اون پیشی من بیابخورم

ممنون از لطفتون.چشمهاتون قشنگ ميبينه.

ميبيني تو رو خدا به پيشيه ميگه بيا منو بخور

نازنین (مامان ثنا)
26 اسفند 91 3:20
ماشالله ...هزار آفرین خاله جون حض کردم وقتی فهمیدم شره یاد گرفتی
اون ژس عکست ک رو تخت نشستی رو خیلی دوست دارم جیگرطلا
اااای جانم الاغشو ببین مبارکه خانوم خانوما
لباسای عیدتم خیلی خوشمله عزیزم انشالله همیشه تو شادی بپوشی عروسک
وای ک چقدر دلم برات تنگیده بود یه دل سیر نگاهت کردم ضحا جونم

ممنونم خاله جون.
واقعآ.خاله جون مامانم هم اين عكسو خيلي دوست داره.تو اون عكس بهم ميگه خوش اخلاق.
قابل شما رو نداره هاااااا
با چشمهاي خوشملتون نگاه ميكنيد.ممنون.
واي خاله نگو،ما هم دلتنگتون بوديم بدجور.براي ثنا جونم.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
26 اسفند 91 4:20
سلام ضحا جوني..........عيدت مبارك پيشاپيش.كادو هات مبارك.....لباس هاي نو مبارك.....خيلي دوست داريم....خوشحال شدم ماميت پست جديد گذاشت بالاخره
چه عكساي قشنگي چه ژستاي باحالي............
ضحا جونم اميدواريم سال جديد سال پر از خوبي و مهربوني و شادي برات باشه عزيزم......يه هزار آفرين هم براي حفظ سوره ات... شاد باشي عزيز دلم........

سلام دوستهاي خوبم........پيشاپيش عيد شما هم مبارك.
ممنون از لطفتون.با چشمهاي قشنگتون ميبينيد.
همچنين براي شما......هميشه تو درس و زندگي موفق و پيروز باشيد.
سوری مامان زهره
26 اسفند 91 8:15
سلام ماشالله به این گل دختر، خدا حفظش کنه، امروز با وبلاگتون آشنا شدم، حال و هوای خوبی داره. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم، موافقید؟

سلام.ممنون از لطفتون.با كمال افتخار من هم لينكتون ميكنم.
سوری مامان زهره
26 اسفند 91 8:18
لینکتون کردم

شما هم لينك شديد.
مامان ضحی
26 اسفند 91 10:20
سلاااااااااااااااااامممممممممممم ماشالله به دختر نازو خوشتیپ اسم دختر منم ضحاست پس بیاین باهم دوست شیم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.

سلااااااام
ممنون از لطفتون.چشم.با افتخار لينكتون ميكنم.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 اسفند 91 7:55
سلام عزیز مهربون ممنون که اومدی پیشمون با افتخار لینک شدین


من هم با افتخار لينكتون كردم.
امیر مهدی و عمی
27 اسفند 91 9:47
سلام بر مامانی و گل دختر نازشون
ماشاله خیلی عسلی
پیشاپیش عیدتون هم مبارک سالی سرشار ز موفقیت پیش رو داشته باشید.
عیدیاتون هم مبارک باشه

سلام دوست عزيز
با چشمهاي عسلتون ميبينيد.
ممنون.پيشاپيش نوروز بر شما هم مبارك.
مامان ملینا
27 اسفند 91 11:05
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا

پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

ممنون بابت دعاي قشنگتان
پيشاپيش سال نو بر شما هم مبارك.
مامان اریا
29 اسفند 91 14:25
دو قدم مانده به خندیدن برگ/یک نفس مانده به ذوق گل سرخ/چشم در چشم بهاری دیگر..../تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان/یک سبد عاطفه دارم /همه ارزانی تان....
بهارتان سبز.......


بينهايت ممنون از لطفتون...پيشاپيش عيد شما هم مبارك
نازنین (مامان ثنا)
30 اسفند 91 3:15
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .

بينهايت ممنونم نازنين جون.سال نو شما هم پيشاپيش مبارك
مامان ثمین
30 اسفند 91 3:31
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.


ممنون .همچنين براي شما.سال نو بر شما هم مبارك باد.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:45
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر


بينهايت ممنون از لطفتون.
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:25
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک


آمين.عيد بر شما هم مبارك.
مامان فاطمه
1 فروردین 92 14:11
عیدتان مبارک عسیسم

عيد شما هم مبارك
مامان سها
3 فروردین 92 6:45
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .
عزیزم ماشالا چقد ناز شدی
ایشالا همیشه زنده و پاینده باشی دوست دارم بهار بر شما مبارک

ممنون از لطفتون.ما هم شما رو دوست داريم.بهار بر شما هم مبارك.
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 11:53
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....
ای کاش
روز زن و روز مـــ♥ــادر بر شما مبارک باد
ما آپیم

روززن و روز مادر بر شما هم مبارك