ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

28 ماهگي

1392/2/6 7:15
نویسنده : مامان ضحــــا
549 بازدید
اشتراک گذاری

                     

 

گل نازمماهگيت مبارك

 

 

  

 

  

 

  

 

                                       

    ***شيرين زبونيهاي ضحا***      

 

 **چند روز پيش داشتم با ضحا جونم بن بن بن كار ميكردم،من ميگفتم اين چيه؟

ضحايي جواب ميداد.همسايه ي بالاييمون با ديلر كار ميكرد و يه كمي سر و صدا بود.

يهو ديدم ضحايي نگاه كرد به سقف خونمون و گفت:همساله آخه نميبيني

من دالم ميخونم چلا سل و صدا ميكني؟

                     

**تكه كلامت شده:اي بابا الا اكبرا وقتي ميگم:ضحا بسته ديگه اين كارو نكن.

ميگي:اي بابا الا اكبرا(الله اكبر ها) بعضي موقع ها هم ميگي:عدب آ (عجب آ)

آخر هر جمله ت هم يه كلمه ديده (ديگه) اضافه ميكني.مثلآ نكن ديده يا چيكار كنم ديده.

                    

**يه اخلاق خوبي كه ضحا جونم داره اينه كه وقتي كاغذهاي باطله رو پاره ميكنه

خودش همشونو جمع ميكنه و ميبره توي سينك ظرف شويي (به عنوان سطل آشغال)ميريزه

                    

**وقتي كسي از دست ضحايي ناراحت ميشه:ضحا بهشون ميگه: ببعديد اديت دردم،

گله ندن بيا بغلم. (ببخشيد اذيت كردم.گريه نكن بيا بغلم)

فوري از دل همه در مياره.آفرين به دختر با محبتم

                  

**به ضحا ميگم:ضحا جونم من خيلي دوست دارم جواب ضحا:نه كيلي دوسم ندالي

ضحا من عاشقتم  ضحا:نه عاسق نيستي بعد دوتاييمون ميزنيم زير خنده

ضحا خودش مخصوصآ اينطوري ميگه كه من بخندم.الهي مامان فدااااااااااااااااااااااات بشه عزيزم.

                                               

                                                  

**وقتي ضحا يه كاري رو از من ميخواد كه براش انجام بدم،وقتي كمي طول ميكشه

به من ميگه:مامان يا علي مدد يعني كه  اين كارو زودتر براش انجام بدم

                   

                   

**چند روزي ميشه كه ضحا جونم بعد از خوردن غذا كلي ازم تشكر ميكنه.ميگه:

به به مامان سوپ كيلي(خيلي)خوشمزسدستت درد نكنه و با اين حرفهاش منو غرق

در خوشحالي ميكنه.الهي مامان فدات بشهنوش جونت عزيزم.

                                             

 

                          ***پيشرفتهاي ضحا در اين ماه***

 روز سه شنبه 3 فروردين ضحا جونم تونست كلمات يكسان رو تشخيص بده و

با دستهاي كوچولوش اين كلمات رو به همديگه وصل كنه.وقتي بابا علي از اداره اومد

بهش نشون دادم كه اين كلمات رو ضحا بهم وصل كرده باور نمي كرد و خودش هم امتحان كرد

و ضحاي عزيزم با موفقيت اين كارو انجام داد و بابا علي رو هم خوشحال كرد.

   

ضحا بعد از كشيدن اين نقاشي اومدو گفت:ماماني ببين چشم چشم دو ابرو كشيدم

و من هم با ديدنش كلي ذوق كردم

اولين نقاشي واضح كه توسط ضحاي عزيزم كشيده شده در تاريخ 3 فروردين ماه

  

 

و اين هم شكار لحظه اي كه ديدم از ضحا خبري نيست بعد از گشتن اينطوري پيداش كردم.

    پاهاشو ببين چجوري گذاشته.

  

       

                                        *** عكسهايي از شهر بازي ***

 

  

  

 

  

 استخر توپ

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سوری مامان زهره
6 اردیبهشت 92 17:26
شیرین زبونی ماشالله ، چشم نخوری ایشالله

انشاالله.ممنون.
leila
6 اردیبهشت 92 22:50
salam kachale khale, khubi? 28 mahegit mobarak azizakam



سلام خاله جوووون.خوبم مرسي.ممنونم خاله.
الهام
7 اردیبهشت 92 12:44
آفرین به این دختر دیگه خانم شدی ها!!





بووس برا این دختر باهوش و زرنگ




مامانش یادمون نمیره!!
برا مامانشم بوووووووس




شما هم هيچ وقت از ياد نميري.ممنون از لطفتون.دوستون داريم زياااااااااد
الهام
7 اردیبهشت 92 12:46
تبریک مخصوص برای ماهگرد تولدت عزززززززززززززیززززززززززززززززززم


ممنونم خاله جوووووووووون
مامان ضحی
7 اردیبهشت 92 19:15



مامان ثمین
7 اردیبهشت 92 23:08
سلام عزیزم قربون اون شیرین زبونی وزرنگی نازدختر برم من
کلی خندیدیم باشیرین زبونیت قشنگم
آفرین به دخترباهوش ماشاله

سلام دوست خوبم
خدا نكنه خاله جون.خوشحالم از اينكه باعث خندتون شدم.ممنون.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 اردیبهشت 92 4:57
هزارهزار ماشالله آفريييييييييييييين خوشگل خانم زرنگ.........آپـــــــــم

ممنون از لطفتون خواهران دوست داشتني.اومدم.
مامان معصومه
8 اردیبهشت 92 9:06
سلام خاله ای
قربون اون شیطونیات نیوفتی از اون بالا !
ماشالا به پیشرفتت خیلی کیف کردم . شیرین زبونی دیگه!!!

سلام
خدا نكنه.نميوفتم خاله مواظبم.ممنونم خاله براي معصومه جون
مامان معصومه
8 اردیبهشت 92 9:08
راستی 28 ماهگیت مبارک یعنی من 29 سالگیتو هستم که ببینم قربونت شم؟؟؟؟؟؟؟



ممنونم خاله.خدا نكنه.
دائی محمد
9 اردیبهشت 92 18:28
ماشاالله به هوش و ذکاوتت دائی جون
البته به من رفته این باهوشی و زرنگیت
الههی من قربونت برم عزیز دلم
امروز که شنیدم سرماخوردی و پنی سیلین زدی اعصابم خرد شد.دائی مواظب خودت باش دیگه.
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ماشاالله
بر منكرش لعنت
خدا نكنه دايي جوووووووووووووونم
آره دايي بد جوري سرما خوردم و به ماماني و بابايي هم سرايت دادم.
چشم
مامان ثمین
10 اردیبهشت 92 1:41
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست
روزت مبارک عزیزم


خيلي خيلي ممنونم.روز زن و روز مادر بر شما هم مبارك.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اردیبهشت 92 4:42
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
روزت مبارک!
(براي مامان ضحاجون)

ممنون از لطفتون خواهران عزيز و دوست داشتني.
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:19
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

**روز مادر مبارک**


ممنون از لطفت فلوريا جون.روز مادر بر شما هم مبارك.
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 13:28
فدای تو بشم خاله جون ک ماشالله انقدر زرنگی
معلومه شهربازی هم حسابی بهت خوش گذشته ها
کمک مامانم ک میکنی آفرین عسلم
هزار تا بوس برای ضحا جونم


ممنونم خاله جونيييييييي
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 10:47
خاله فدای شیرین زبونیهات بشه افرین عزیزم چه پیشرفتی داشتی

خدا نكنه خاله.ممنون.
منا (مامان کورش )
11 اردیبهشت 92 10:48
سلام عزیزم روز مادر بهت تبریک میگم

سلام.من هم به شما تبريك ميگم.