ضحاي عزيزتر از جانمضحاي عزيزتر از جانم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

★ضحــــا بهترين هديه از خــــدا★

شيرين زبونيهاي ضحا 6

1392/1/27 15:40
نویسنده : مامان ضحــــا
714 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام به ضحاي عزيز تر از جانم

امروز ميخوام از شيرين زبونيهات و پيشرفتهايي كه تاكنون داشتي رو برات بنويسم

         

 **ضحا جونم تا حالا 4 سوره از قرآن رو ياد گرفته كه شامل سوره هاي كوثر،ناس،حمد و توحيده

قرائت سوره كوثر و ناس رو از زبان خودش بشنويد

                                               

                             

 

 

**شيطنت ها وبازيگوشيهات زياد شده الهي ماماني فدات بشه.چند روز پيش خونه

مامان جون بوديم كه ظرف برنج رو ريختي زمين و وقتي من ديدم اين كارو كردي

خيلي ناراحت شدم،پدر اومدو گفت :مامان ضحا ببخشيد.ضحا ديگه تكرار نميكنه.

شما هم برگشتي به پدر گفتي:پدر خدا ببخشه.ماماني عيبي نداره عيبي نداره.

من هم با اينكه ناراحت بودم زدم زير خندهقهقهه بخاطر اين شيرين زبونيات عزيز دلم.

بعدش هم اومدي گفتي ماماني ببخشيد.الهي من دورت بگردم از بس كه خوبي

** از لحاظ بن بن بن هم تا حالا 90 كلمه رو از شماره 3 بلدي كه به تنهايي بخوني.

آفرين دختر باهوشم.تشویق

** ازت ميپرسم،اسم مامان جوجه چيه؟ميگي:مووغ  

اسم باباش چيه؟خوورووس

ماهي با چي شنا ميكنه؟باله  كجا زندگي ميكنه؟تو آب

فيل با چي آب ميخوره؟ خرطوم  بعدش هم ميگي:فيل عاج هم داره

 

                              

** شروع كردي به نقاشي كشيدن و رنگ كردنتازگيها به دستت مداد رنگي ميدم،

چون ميترسيدم كه به ديوارها هم بكشي،ولي واقعآ دختر خوبي هستي و اين كارو نميكني.

 

اين دو تا كتاب رو قبل از عيد برات خريده بوديم

مشغول رنگ كردن كتاب

                   

در حين رنگ آميزي گفتم:ضحايي نگام كن ميخوام ازت عكس بگيرم

قربون نگاه قشنگت

ببين تو خواب چجوري دستاشو حلقه كرده تا خرگوششو بغل كنه.

بعد از ظهر جمعه داشتي تلويزيون تماشا ميكردي،من هم مشغول تميز كردن اتاق بودم.

به ساعت نگاه كردم،ديدم وقت خوابته.اومدم پيشتو گفتم:ضحايي پاشو بريم بخوابيم،

وقته خوابته.كه با اين صحنه مواجه شدم.در حين تماشاي تلويزيون خوابت برده بود

فداي خواب نازت عزييييييييييزم

 

                           

 

             دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

الهام
27 فروردین 92 16:31
سلام ماماني كه هنوزم اسمتو نميدونم!!
به به...
چه عجب؟
آفرين به اين ضحاي باهوش و هنرمند...
خاله از من به تو...نقاشي رو ديوار يه كيف ديگه داره!!
يواشكي امتحان كن؟!!!

سلام الهام جون
توپست قبلي اسممو پرسيده بودين.براتون نوشتم.ممنونم خاله شما لطف دارين.ببينم چي ميشه.اگه مامانم بذاره.
امیر مهدی و عمی
27 فروردین 92 16:34
سلام
ماشاله
انشااله همیشه پله های ترقی رو طی کنی


سلام.ممنونم.لطف كردين.
مامان ضحی
28 فروردین 92 9:20
به به چه دختر نازو باهوشی آفرین خاله جون

ممنون از لطفتون.
زهره
28 فروردین 92 9:32
ماشاالله به این خلاقیتتتتتتتت

ممنون.
سوری مامان زهره
28 فروردین 92 11:12
چه خوشمزه قرآن می خونی ، می خورمت آ !!!!!!!

شما لطف دارين.
مامان اریا
28 فروردین 92 11:58
سلام
میگم ها این وروجکها خوب میدونن که چطوری دل ما رو با حرفهاشون ببرن
تا یه کار اشتباه میکنن اونقدر شیرین زبونی میکنن که یادمون میره چیکار کردن
دختری رو ببوسیدش

سلام
راست ميگين.با حرفهاشون دلمونو بردن.
مامان ثمین
28 فروردین 92 16:38
سلام عزیززززززززززززززززززم
قربون این دخترناز باهوش برم
چقدر قشنگ سوره میخونی ،عاشق اون خوابیدن باخرگوش شدم
من میام سواسکی می خولمت

سلام عزيز
خدا نكنه خاله
ممنون.شما لطف دارين.براي ثمين
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
28 فروردین 92 18:10
عزيزممممممممممممممم...
چه قدر قشنگ قرآن ميخوني فدات شم....
خيلي خوشحالم كه پخش زنده ديدمت!!!!
بابت همه پيشرفت هات بهت تبريك ميگم دختر خوشگل باهوشوووووووووووووو
مامانيش اسفند دود كنه ها!!!!!
دووووووووووووووستتتتتتتتتتت دارم

سلام.شما لطف دارين.خدانكنه.خوشحال شديم.ما هم دوستون داريم زيااااد
نازنین (مامان ثنا)
28 فروردین 92 18:50
قربون ضحای باهوشم
فدای تو دخمل خوشجل ک انقدر زود بن بن بن رو یاد گرفتی
من ک فعلا تنبلی میکنم و زیاد با ثنا کار نمیکنم
مامانی ی چیزی بگم نمی دونم چرا هر موقع عکس ضحا رو نگاه میکنم دلم میریزه انقدر نگتهش قشنگ و مظلومه خدا برات حفظش کنه
براش اسفند بدود

خدا نكنه خاله جون.
نازنين جون بهتره تنبلي رو بذاري كنارو دست به كار بشي.شما خيلي محبت دارين.ممنون براي ثناي عزيز
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
29 فروردین 92 0:45
آفرین به ضحا جون که مامانش اینقدر ازش راضیه

ممنون از لطفتون.
نیلوفر
29 فروردین 92 11:39
_______________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


لطف كردين.
مامان نی نی
30 فروردین 92 10:37
سلام ضحای قشنگم خوبی خاله؟
قربون اون شیرین زبونی ها وکارهای بامزه ات برم خاله
چه دختر خوب وکتاب خونی هستی ، هزار ماشاالله به این دختر گل
خیلی هم قشنگ قران می خونی هزار آفرین به مامانت که این سوره های قشنگ رو یادت داده
اونجام که خرگوشت رو بغل کردی وخوابیدی خیلی ماه افتادی شیرین عسلم


سلام خاله جون.ممنون خوبم.
خدا نكنه خاله جون.لطف كردين.براي فاطمه جون
الهام
31 فروردین 92 16:49
سلام عزیزم
خدا بهمون رحم کنه
مواظب خودتون باشین
دعا برای ما یادتون نره

سلام الهام جون.شما هم مواظب خودتون باشين.محتاجيم به دعا.
مامان گلی
3 اردیبهشت 92 12:33
خداروشکر ضحاجون دختر خوبیه وگرنه باید همه مدادرنگیا رو قایم کنی.
چقدر ماهه ماشالاه ناناز خوابیده
خوش بحال خرگوش کوچولوش.

ممنون از لطفتون مامان گلي مهربون.از صورت ناز گلاتون ببوسيد.
مامان آریا
4 اردیبهشت 92 11:08
سلام ضحای قشنگم ببخشید که دیر اومدم مشغله کاریم زیاده . حیف من فقط تونستم تصویر این دختر قشنگمونو ببینم آخه اسپیکر ندارم تو محل کارم . ولی خیلی نازی ضحای عزیزم . هزارتابوووووووووووووس به دختر گلمون.
مرسی که به منو آریا سر میزنین اگه دیر بهتون سر میزنیم ببخشید کارم زیاده کمتر وقت میکنم بیام .

سلام دوست عزيز
خواهش ميكنم.همين كه دير به دير هم ميايين غنيمته.آريا جون خوبه؟ممنون كه سر زديد.
مامان معصومه
4 اردیبهشت 92 14:34
سلام عشق خاله قربون خواب نازت شم .دوست دارم .چقد قشنگی تو.........

سلام خاله جون زيارتتون قبول باشه.خوش گذشت؟؟؟؟ما هم شما رو دوست داريم.چشمهاتون قشنگ ميبينه.
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 11:16
سلام مامان ضحا،آفرین به این دختر باهوش البته مطمئناً شما هم خیلی زحمت کشیدی.خسته نباشی مامان مهربون .الهی چقدر هم ناز خوابیده

سلام دوست خوبم.ممنون شما لطف دارين.براي مليناي عزيز
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 11:17
پیش ما هم بیایید و گرنه

باشه اوووووووووومدم.
مامان آیناز
21 اردیبهشت 92 8:29
ماشاله

___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
*.°

لطف كردين.